vineri, 10 septembrie 2010

Te urasc !

 Te urasc pentru ca te iubesc
Te urasc pentru ca m-ai facut sa plang si sa sufar cum nu am mai facut-o niciodata in viata mea
Te urasc pentru ca nu ai fost sincer cu mine
Te urasc pentru ca ai sarutat-o pe alta si ai luat-o in brate
Te urasc pentru ca te-am bagat in viata mea
Te urasc pentru ca nu pot sa te uit
Te urasc pentru ca am aflat de la altii ce tu nu ai avut curaj sa-mi spui
Te urasc pentru ca nu mi-ai spus ca o sa pleci
Te urasc pentru ca iti e indiferent ce mi se intampla si felul in care te porti cu mine
Te urasc pentru tacerea ta
Te urasc pentru toate lucrurile si locurile care imi aduc aminte de tine
Te urasc pentru clipele frumoase petrecute impreuna, cand ma faceai sa ma simt speciala...
Te urasc pentru ca nu stiu ce simti acum
Te urasc pentru ca nu m-ai lasat sa te cunosc indeajuns
Te urasc pentru ca am crezut prea mult in tine, in iubirea ta si in tot ce-mi spuneai
Te urasc pentru ca te iubesc mult de tot si mi-am dat seama prea tarziu de asta
Te urasc pentru fiecare sms pe care il scriu dar nu ti-l trimit
Te urasc pentru ca nu esti langa mine
Te urasc pentru toate dezamagirile pe care le-am avut din cauza ta
Te urasc pentru ca pleci si nu o sa te mai vad...
Te urasc pentru ca ai reusit sa treci mai departe
Candva ai fost al meu si eu a ta... Always remember...
    MEMORIES...