joi, 9 septembrie 2010

Sk8

 Deci majoritatea stiti ca adoor sa ma dau cu sk8'u nu?? cred:)) bun, daca nu stiti , aflati acum.. eehhh si ma oftiica mamica asta a mea ca imi tot zice sa nuuuu... dada:-@ . nu's chiar asa zdruncinata...zic eu..:D si nu o ascult ..thhaa! recunosc ca ma multumeam si cu un RCO.  va rog cei care va dati cu placa nu ma ingropati de tot in rusine:)) stiu stiu. dar,...speram la orice numai sa fie placa de sk8:D in fiiine mi se pare un spoorrt super, pe langa dansurile gen arabeasca , orientala tot ce tine de ele si break'u :x stiu ca nu's chiar sporturi , whatever ..vreau sa fac ceea ce imi place si sa tin cont de visele mele, deoarece consider ca este cel mai important sa ai puterea de a-ti duce visul mai departe si sa lupti pt el, ok acum nu sunt la emisunea Dansez pentru tine, dar asa gandesc in momentu de fatza...:D si este cel mai bine, pentru ca sunt persoane slabe de fire care renunta foarte usor si repede... asa ma consider si eu uneori, si e super greu daca nu stii ce iti doresti, sau stii dar nu poti avea sau indeplinii acea dorinta..si uite cum am ajuns de la sk8 la subiecte de viata..toate se leaga. si toaate au un sens!! si revenind la subiectul principal mi-e dor sa ma dau cu placa....ah ce dor nebun:)) cei care se dau stiu ce zic yo aici..deci.. thanks thanks.!!:D Ii multumesc lui Andu, un prieten super pt ca mi-a aratat primii pasi la sk8 , cum e sa simti placa sub picioare, apoi lui Blu, care e tot un tip super si am invatat sa imi iau avant cu placa (fara zboruri) , nu am cazut niciodata de pe ea, si sper sa n-o fac vreodata. iar cei care se dau cu sk8'u le sunt fan si ii respeect!!! uhh si ce dragutzi sunt cei care se dau cu sk8uuuu:D:D:-" hai recunoasteti fetelor ca asa e, ccocalarii pe langa ei parca au niste betze infipte'n... ok deci :) P.S:  respect pt toti cei care se dau cu placa si sunt cei mai tari!!! hai ca ma duc sa mestec niste gume..bye bye, va pwpiliceessc:*:*:*:*>:D<