sâmbătă, 18 septembrie 2010

....si ar mai fi multe de spus....

  Esti tot ce mi-am fi dorit vreodata, de-as fi stiut te-as fi cunoscut inainte sa ma nasc...Esti tu, lumina.
De-o viata cant si vad...in gol.
 Acum ce vad si ador...esti tu
    Cel ce-mi completeaza inima.
Stiu ca ma simti ca o adiere de primavara cu vant.
Eu voi astepta...
  Sa ma descoperi.
N-am stiut nici eu ce mult te vreau si cata nevoie aveam de un gand.
Sa simt ca esti tu
-raza de soare-
Visez ca te sufoc cu imbratisarea mea si tu zambesti, spunandu-mi fara sa vorbesti...
ca tu crezi in noi.
 Imi spui ca ti-a fost asa dor...si totul nu are nevoie de cuvinte, insa noi nu ne oprim din vorbit.
Cand am dansat, a fost un val... de sentimente. Nu-mi imaginam vreodata ca pot sa simt atat.. de mult.
Daca ai fi aici probabil eu n-as mai inchide ochii de teama ca atunci cand ii voi deschide sa nu-mi mai fii aproape si iar sa privesc perna pustie...
Te-as privi incontinuu si ti-as vechea somnu...Nu m-as satura sa te privesc, sa te iubesc...
M-as uita la tine cum respiri. Cand te trezesti si-mi vorbesti, eu nu te aud pentru ca sunt concentrata la respiratia ta si la bataile inimii tale.
E un vis...sa adormi mereu la mine in brate..
E minunat sa te simt in casa sufletului meu...
   si nu vreau sa traiesc vreodata pierderea ta...
Dac-ai veni acum in fata mea, ti-as zice:
  "iti mai amintesti?"
Atunci as vrea si eu sa iti multumesc ca mi-ai fost si imi esti alaturi, ca numai impreuna putem trece
peste "putinul timp" care ne sta in cale...
Stii ce-as vrea sa-ti spun de mii de ori?
  Ca tu esti cerul cel cu stele, nu cu nori.
Ca tu imi dai motive sa nu renunt si sa nu vreau sa mor...!
 Thankyou for loving me...
(someday..)
    Memories..