sâmbătă, 25 septembrie 2010

Adio..always remember!

 Imi este dor.. dor de el si de ce a fost. Va fi ultima data cand am sa mai vorbesc despre trecut...Chiar daca este greu nu pot continua asa...
Imi e dor de tine, stiai??.. Il vreau cum era inainte, cum ma iubea inainte, nu ii pasa de ce se spunea de mine, de noi, de el... daca eram fericiti era tot ce conta. Credeai ca nu stiu? ba da, mereu am stiut, da stii ca nu prea arat dar simt! Nu te pot tine legat, poate te-am tinut, poate am fost prea geloasa stiu, dar stii si tu ca asta inseamna iubire, acum nu te mai pot tine legat fiindca ar insemna obsesie, si eu nu vreau asta, obsesia de a te avea  cu orice pret chiar daca nu se mai poate la fel. Stiu ca nu sunt singura fata de pe pamant, stiu ca mai sunt enorm de multe pe care le vei cunoaste si pe mine atunci ma vei lasa in urma..sau ..vei uita sa iti mai aduci aminte de noi. Ai dreptate...de ce sa iti aduci aminte de mine , care sunt trecutul tau, cand tu traiesti prezentul si viitorul fara noi, iar eu nu sunt in el. Dar iubire...asta sunt eu,si tot ce stiu e ca mereu am sa te iubesc acolo in inima mea!
Sincer.. cand imi aduc aminte de ziua aceea "vineri 9 noiembrie", cine poate uita? eu nu pot. si cand imi aduc aminte inchid ochii si ceea ce ma rascoleste imi face rau:( si iar imi amintesc si iar...
Vreau doar sa nu  ma mai consideri  prietena ta, asta ma doare cel mi tare cand vad ca imi povestesti totul cu atata bucurie si..eu ascult stiind ca de noi nu ai sa mai vorbesti...doar atat vreau, nu mai considera asta, eu nu iti pot fi doar prietena!
Nu stiu cum sa inchei...oare  nu are sfarsit? Nu stiu...dar stiu ca amintirile inca raman, in mine. Am sa spun doar Adio...!