joi, 9 septembrie 2010

Asculta-ti inima - Suflet gol

 Nu vreau sa ma mai gandesc la trecut, nu vreau sa vad iar negru si sa ma doara.
Eram o copila ce a crezut orbeste in acel demon ce mi-a schimbat viata. Mi-ai aratat cum poti ucide pe cineva! Am sa vorbesc la persoana a 2-a fiindca poate candva vei citi aceste randuri scrise in noapte rascolind din nou amintiri ce odata au fost sentimente...Ce suflet ai iubire, ce suflet ai in tine!..Ma amageai cum puteai mai bine, ma priveai, dar o vedeai pe ea, ai profitat de inocenta mea, ai profitat de tot ce era mai valoros pentru mine, mi-ai luat dragostea, ai luat  odata cu tine sentimentele si increderea. Ma rugam in fiecare seara pentru tine, pentru mine, pentru noi. Ma rugam si strigam cerului sa iti deschida ochii si sa vezi ca pentru tine traiesc cand defapt mie trebuia sa-mi deschida Dumnezeu ochii.. Voiam doar sa te uit caci tu-mi faceai noptile albe. Se spune ca intr-o relatie cineva iubeste mai mult, mereu m-am temut sa nu fiu eu aceea...De ce sa nu ma simt fericita, inteleasa, iubita? Cu ce drept imi iei tu motivul pentru a traii? Mai exact, Cine esti TU? realizeaza ca pentru tine am plans, pentru tine am suferit, ma aranjam cat puteam de bine pentru tine, m-am certat cu toata lumea din cauza ta si toate astea pentru ce? Ma intreb daca te-ai gandit vreodata la mine, la binele meu..Ce usor e sa spui "Te iubesc" si ce diferit e sa simti...Tu nu ai stiut sa simti, tu ai stiut sa ma strici, dar nu ai reusit! Iubire, lasa-ma! Lasa-ma sa traiesc, lasa-ma sa sper, lasa-ma sa cred din nou. Nu ti-ai pus tu amprenta pe viata mea! Inca mai stau si ma gandesc la cate vorbe tu mi-ai spus si poate crezi ca inca mai astept un raspuns, dar sa stii ca nu este deloc asa, focul tau nu mai e in inima mea. Si tu poti sa te duci la ea, am ajuns sa cred ca e mai bine asa..!! Am crezut in tine cand nimeni nu credea, dar tu m-ai facut sa imi pierd increderea..! Pentru tine as fi trecut si prin apa si prin foc, cand defapt tu nu ma meritai deloc! Si acum sa stii ca nu ma doare nici macar un pic, pentru ca ce nu te omoara te face mai puternic ! Iubire stiu ca ma vei vrea inapoi, dar sufera cum am suferit si eu, vezi cum e drumul fara mine cum am vazut si eu, doreste-ma cum te-am dorit si eu. M-a durut ce mi-ai facut, dar am uitat de mult si pana la urma peste asta tot eu am trecut, iar acum la sfarsit vreau sa iti mai spun ceva, sper sa-ti faca si tie la fel iubita ta !! Caci indiferenta gandului tau, a distrus sufletul meu...!!!
          Memories...