sâmbătă, 11 septembrie 2010

Cocalari si...Pitziiii

 Mda..deci cand vedeti pe strada ...nici nu stiu cum sa incep:)) Cand vedeti pe strada un tip "smecher" defapt se da smecher , nu e, ca..stiti si voi..una e sa te dai alta e sa fii..asa si cand il vezi cu niste ochelari de soare chiar daca e cam seara si cu un tricou mulat pe el, cu gel in freza,cu mutra de cretin, ascultand la maxim melodiile de jale ale salamului , pestelui si toate altele, automat realizezi ca e cocalar... se mai si da la tine, adica are talentu prost de a agatza. Gen..: "hey pisy ce bine arati, ne combinam si noi?" poate la cartela, aa dar sunt combinata si la cartela cu Andrei:> deci..sorry. Sau mai vezi acel specimen de fata cu tricou rozzzz mulat plin de sclipici, sanii pe afara, daca are, daca nu...buretii..:> mai ies si.."sunculitzele" cele care au..cele care nu..oasele.. tot trebuie sa se vada ceva nu?? ca altfel... tradeaza rasa specimenelor aa si niciodata nu lipseste ruju rozz:>!  macar sfert de creier sa aiba..nu se cere mult . Eh..ce sa le ceri.. hey pisi, e bune fetele nu?? thhaa, lol, cum sa nu fie bune, adica.. toate pitzipoancele pt cocalari au sex-appeal.. dupa ce ca am avut o zi... n-am cuvinte. mai apare una in fatza mea cat o balena esuata , scapata din mare , pe mal, cu niste colanti galbeni ,fusta scurta roz, si tricou verde..am zis..omg ..avea numai colacei d'aia cum se spune...bai ok, te imbraci mai mulat ...esti fata,..dar totusi daca vrei sa te crezi Barbie..ceea ce e cam, greu pt tine, ia-ti si tu ceva in penele mele mai larg adica sa iti acopere valurile pe care le ai... eu mestecam o guma si cu aia era sa ma inec:|:)) e si normal ca am vazut-o . Adica nu o sa judec acum ca bla bla dar totusi...ca fata ...esti varzaaa. Daca vrei sa arati bine, imbraca-te si pune pe tine ce iti scoate in evidenta farmecul si te face placuta in fata celorlalti ..Whatever.. Gusturile nu se discuta , dar stii ca de multe ori trupul care nu iese in evidenta este mult mai dorit decat cel care face tot posibilul sa iasa in evidenta.. cred ca asa era fraza:|:D:))..mda. nu mai continui ca experta in domeniul asta nu prea sunt asa ca...vreau sa am vise frumoase si o noapte linistita daca tot am avut azi o zi cruda! Dedicatie speciala de la mine pentru  Gutza ala si restu ca el . :"E grele toate cand suferi de tine si ai boala bolii" Nu stiu daca exagerez, dar sunt directa si asta e parerea mea si n-am sa mi-o schimb.!!