vineri, 17 iunie 2011

Cateva "lucruri din mine" in plus..

Nu sunt aici sa cersesc atentie
- Cine a trebuit sa stie ceva despre mine , a stiut deja ... cine nu trebuie sa stie nimic , nu va stii niciodata
- Adesea, mi-as fi dorit sa nu treceti toti cu bocancii prin viata mea
- Nu am atacat pe nimeni pentru propria placere
- Cineva mi-a frant inima si am trecut peste. Dar nu mai am suficienta iubire de aruncat pe fereastra. Asa ca acum traiesc, dar iubesc la suprafata.
- Am tras concluzii, aer in piept si am zis THE SHOW MUST BEGIN. Si chiar a inceput!
- Pun foarte repede suflet intr`o relatie, din nefericire pentru mine
- Urasc sa nu mi se dea dreptate
- Ma atasez foarte repede de o persoana.
- Chiar daca cedez greu unei persoane, cand ma predau ei, ma predau cu totul.
- Iubirea e aerul meu , fara iubire , nu as trai ...
- Nu imi vand niciodata sentimentele oricare ar fi pretul
- Nu vreau nimic de la nimeni , am totul
- Nu visez sa ma cunoasca toata lumea , vreau sa exist doar pentru persoanele care conteaza
- Sunt exagerat de incapatanata
- Nu imi place sa fiu certata
- Imi ador parintii si ii respect enorm de mult
- Am invatat multe in 16 ani ... si am invatat pentru ca am facut multe greseli
- Nu visez la o viata mai buna
- Visez doar o familie , un sot care sa ma iubeasca si un copil care sa aiba ochisorii verzi
- Ochii verzi sunt slabiciunea mea
- Nu plac la toata lumea , dar plac cui vreau
- Am facut multe prostii care nu s-au aflat niciodata
- Pot fi extrem de educata si extrem de nesimtita cu cine nu ma respecta
- Nu imi vand prietenia pe un " te iubesc " ... Prietenia e cu totul altceva
- Am dezamagit decat acele persoane care nu m-au ascultat niciodata
- As muri daca mi-as dezamagi parintii
- Am mintit dar am si spus adevarul
- Am spus ca imi e bine cand defapt simteam ca mor
- Am gresit si imi e rusine ...
- Sunt clipe in care rad cu mare pofta,clipe in care zambesc, clipe in care zambesc fortat, clipe in care cad pe ganduri si ma intristez
- Nu am vrut niciodata sa fiu speciala , fac lucruri banale ... dar tot ceea ce fac poarta amprenta mea ...
- Tot ce ating , va fi al meu ....
- Sunt exagerat de geloasa
- Ador persoanele geloase ca mine
- Ce e al meu nu trebuie sa para in niciun fel ca ar putea sa fie si al tau !
- Nu visez la un M6 , visez o iubire pe viata !
- Am ales de multe ori sa plec inainte de a fi dezamagita
- Sunt cam uituca ...
- Sunt mandra de mine si de ceea ce am devenit datorita parintilor mei si unor prieteni
- O singura persoana m`a facut sa ma schimb
- Imi lipsesc cele mai stupide lucruri
- A fost odata ... acum e altceva ...
- Ador diminetile care ma trezesc cu o raza de soare si un sarut, chiar daca sunt mai rare..
- Am invatat sa traiesc si fara tine ...
- Nu stiu sa astept prea mult ... vreau totul , nu ma multumesc cu jumatatile de masura
- Ma lupt in fiecare zi cu mine , cu frica ca o sa fiu dezamagita din nou ...
- Cu mine impart bune , rele , bucurii , dureri , lacrimi ... sunt eu si cu mine
- Nu vreau ca nimeni sa imi multumeasca pentru ceva anume
- Nu suport sa mi se ceara iertare ... mai bine ai grija sa nu gresesti si a doua oara
- Am toate defectele din lume si astea sunt singurele care vor fi vizibile lumii intregi ... calitatile sunt pentru "alesi"
- Cand o sa iti aduci aminte de mine , fatza ta o sa se lumineze cu un zambet ... e deajuns :)
- Mereu am fost de parere ca trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei sa ai si apoi trebuie sa lupti ca sa pastrezi ceea ce ai castigat.
Trag aer in piept si imi spun ca pot. Dar acum... acum, dupa ce mi-am vazut inima pe jos, in praf, in gunoi, zdrobita si calcata in picioare de oricine... acum, mi-e frica ...
- Eu o sa ma ridic ... si o sa o fac singura asa cum am facut intotdeauna ... Azi sunt oricum mai "fericita" ... azi chiar am ras si o voi face si maine ....
- Am fost 95 % sincera ... acel 5 % e o poveste .... povestea vietii mele.
THE END !!!