sâmbătă, 11 septembrie 2010

Shoppping'u de...haine..??..:))

 Azi am fost cu Ana la cumparaturi, normal , cand am intrat in mall ne-am pierdut in haine, accesorii, pantofi...stiti voi fetelor:)) , eh si cum mergeam noi frumos pe acolo, ochii mei au tintit pe Fat-Frumos..OMG cand am vazut am zis..."EL E" =p~ , eu ii ziceam Anei sa mergem in directia aia ca stiu eu niste pantofi super si la reducere, cand defapt il urmareaaamm si nu il mai gaseam , ahhh ce oftica pe mine.. cand ma uit in spate era el se uita la niste skateri... OMG sa lesin.. deci arata bestial. Ana cica :"Iti lipseste fataaa:)) " okok  no comment , dar..ce sa fac.. m-a inteles ea.:D . I-am zis :"Ai sarutat vreodata un baiat pe care nu-l cunosti asa din senin?" a zis ca nu:)) eu asta voiam sa fac de mult dar nu am chef d injuraturi urmariri si etc:)) sau cum ar reactiona tipu'.
 Peste cateva minute iar am vazut o bomba de baiat:| bai deci am ramas, adica stai ca erau 2, in fine.. m-am uitat in ochii lui si el ma privea asa profund....decolteul meu:)) am zis ca nu e bun. NEXT !. Am iesit din mall si am luat-o cu metroul. La peron, am vazut ceva gen "THE PERFECT GUY" again:)) OMG, Ana a inceput sa rada si face "Hai nu il saruti cum ti-ai propus??" A zis-o razand si ironic, oo era sa cad si de pe peron, de pe scari, era sa ma blochez intre usi, sa raman inchisa in metrou, sa imi pierd telefonu, sa dau cu capu de o bara si sa ma inec cu guma:|:D:)), aventura nu gluma, apoi Ana ca o fata afurisita , a vazut ca "THE PERFECT GUY" a intrat cu noi in metrou s-a asezat langa el pe scaun. si face ea ca o "dulceatza" ce e "Hai Andra aici pe scaun vii?" omggg "I'm gonna kill youuu" faza e ca se mai uita tipu la mine apoi nu se mai uita, apoi se uita si tot asa, ma amageaa:)) si apoi mi-a sunat telu cu melodia "Linkin Park-Numb" dupa ce am vorbit la tel, "The perfect Guy" vine la mine si zice...:"Hey Buna, imi dai si mie mel aia daca vrei?.." I was in Paradise:))) Ana s-a dus dupa un scaun si a inceput sa rada, Eu" Sigur , imediat" il priveam, ma privea..uhhh ce sweeet:X , mi-a multumit si...a plecat:-< dar mi-a zambit:X si imi venea sa..ayayayy:)) apoi vine o cretina blonda si il saruta..omg..bitchhh, fuck offf!! varza , sa-mi bag cracii ca imi venea sa ii rup paru. Ana"Condoleante " ok si am zburaat din metrou, cand am iesit la suprafata, alt angel...Ana iar a inceput sa rada..bai deci gata, nimeni nu tine cont de sentimentele meleee ce cacat:))) ahhh..mda , incredible...oricum  sunt in perioada unei despartiri recente si e nasolll rauu, asa i-am zis si Anei..in fine..imi trece mie:)) mda..nice aventura.. ah