vineri, 17 septembrie 2010

Retraind din nou acel ceva...

 Ma gandesc la ce as putea scrie acum...poate prima dragoste, primul sarut, primul sentiment pentru el... Ma gandesc la toate astea si imi aduc aminte de cum era atunci.. De multe ori cea mai mare dorinta a omului este sa poata da timpul inapoi. Pentru ce? cunosti si tu sentimentul , a trezi amintirile pentru a trai acele sentimente din nou...sau a indrepta ceva din viata ta pentru care acum regreti .. Doar tu, cititorule, stii pentru ce vrei sa revii in trecut macar pentru cateva momente..!
Ne intrebam de ce suntem raniti de cei pe care ii iubim.. Oare am gresit ca am incercat sa le oferim atata iubire, afectiune? NU! Cei care nu stiu sa primeasca si sa aprecieze dragostea adevarata de la cei care ofera si se sacrifica pentru ei..pur si simplu nu merita, fiindca din cauza lor ne doare dupa. De ce sa suferim pentru cineva care doar a facut sa fie totul in zadar? Fiindca am fost naivi..Pacat ca exista persoane de genu',,, in fine..eu prin versurile mele nu am cum sa schimb ceva. Dar pe mine toate ranile, dezamagirile, lipsa de incredere ma schimba, incredere am in mine, speranta am in ceea ce fac si voi face...Vreau sa ma iubesti pentru ceea ce sunt, nu pentru interes. De ce sa furi inocenta unui copil, unei naive. cu ce drep ii iei tu tot farmecul de a fi speciala, pentru ca esti un nenorocit?pentru ca iti place sa profiti de ce inseamna "curat" si "marfa buna" pentru tine? Te-ai gandit vreodata ca poate ce simte ea este cel mai important lucru? Sigur ca nu, cum sa te gandesti tu la sentimentele ei?! Tu contezi sa te simti bine si sa treci pe lista ta "INCA UNA". Monstrii ca voi ar trebui sa va inghita pamantul! Nu te gandesti ca dupa ce ii iei tot ce avea mai valoros, o distrugi si dispare acel farmec pur. Acea puritate de care tu ai abuzat...De aceea majoritatea fetelor se schimba total, devin mai dure, mai reci si cu inima rupta si greu mai poate patrunde cineva pentru a o umple din nou cu dragoste, incredere, speranta...!! Puneti intrebarea daca ai avea ocazia de a ajunge in trecut cateva momente...Ce ai schimba?..