joi, 23 septembrie 2010

:(...

 Este trecut de 12...nu am somn..nu pot adormi..Amintirile iar nu-mi dau pace:( .. Ascult Bon Jovi-Bed of roses.. si.. ma simt asa singura...
Imi aduc aminte de  momentele cand eram fericiti..momentele cand eram doar noi doi.. acum pot spune ca sunt eu si el...fara NOI... si asta doare, dar.. s-a terminat, acele sentimente nu se mai pot repeta. Nu am sa caut.. am sa astept fiindca dragostea apare cand nu te astepti, nu vreau sa ma pripesc si sa sufar cum am facut inainte.
Nu stiu cand am sa pot inceta sa mai  vorbesc de ce a fost, imi este greu si inca traiesc acele clipe, nu exista nimeni acum care sa mi le stearga din minte..dar mai ales din inima, parca fiecare gand de atunci ma apasa, simt regretele cum se fac simtite.. imi vorbeste mintea dar si inima, nu stiu ce sa ascult...cand am spus STOP stiu  ca a fost mintea...acum pentru mine tot ce mai conteaza e sa las orice urma de regret departe si sa merg inainte, singura nu e usor..nu e usor  deloc,fiindca tot a facut parte din viata mea si sa renunt e greu.
Gata, e prea mult .. lui nu ii pasa cand ma facea sa las privirea in jos fiindca spunea lucruri care dureau si nu isi dadea seama.. cand a sarutat-o pe alta  , a atins-o pe alta, nu imi respecta rugamintile, eu de ce sa sufar pentru el..pentru ce,,? pentru cine? pentru cel care m-a facut sa plang? Da , am plans, pentru ca a fost iubire si nu iti dadeai seama de asta!! Imi reprosa ca sunt prea geloasa si posesiva. De ce sunt asa? Sunt asa pentru ca tin  la ce am, iubesc ce am, imi pasa de ce e al meu , si nu imi convine ,, nu vreau sa se gaseasca alta sa imi fure...sa imi ia tot ce e al meu. De ce , pentru ca esti tu slab  de fire si vrei mai mult? Asta inseamna ca nu ma respecti si nu m-ai respectat. Daca te-am sufocat prea mult in legatura cu asta sa stii ca nu imi  pare rau. Eu n-am sa renunt la ce iubesc. si daca ai sa te intrebi de ce am renuntat la tine...eu te-am iubit, dar tu m-ai facut sa las totul! Cum poti sa spui ca sunt viata ta, cand tu a doua zi dupa ce s-a terminat totul intre noi.. te-ai furisat in bratele alteia..este inuman sa iubesti azi o persoana si maine nu.. Nu ti-ai dat seama niciodata de ce imi doresc si nu... Nu ti-ai dat seama ce imi facea rau.. Crezi ca saruturi si atingeri fine ma scoteau din "criza" ? crede-ma ca nu, era acea criza pe care mi-o provocasei de semne de intrebare si..nelamuriri si greseli ale tale! Sa stii ca relatia noastra m-a schimbat, tu m-ai schimbat . Spuneam ca "S-a furisat in inima mea" acum spun" Vreau sa dispara din inima mea" si asa va fi.
Imi spui ca de ce evit sa vin la tine sa vorbim.. tu ma consideri acum doar prietena ta..dar..nu stii cat de tare ma doare cand imi spui de celelalte fete de toate intamplarile tale si cand vad ca parca pentru tine un trecut "al nostru" nu a a existat.. nu realizezi ca eu nu iti pot fi doar prietena, de ce sa imi ranesti iar inima..?te ascult si as vrea sa nu te pot auzi! Ai fost singura persoana cu care am fost de-o sinceritate extrem de rara, mi-ai spus ca daca te voi dezamagi nu vei mai putea iubi pe altcineva la fel.. Dar eu? Cu mine cum ramane?.. Mda.. Nu mai stiu..am sa las totul asa .. E trecut de 1 si..maine, adica azi..va fi o noua zi si noi motive pentru a merge mai departe...daca sunt, dar nu prea le vad..decat cele esentiale..ma intreb chiar si care sunt acelea...