sâmbătă, 29 ianuarie 2011

You`re a d**k. End of story!

"I hate you! yes, you!"
TE URĂSC cât pentru 3 ani. Pentru că meriţi. Pentru că mi-ai consumat raţia de fericire.Pentru că îţi place să îţi baţi joc de mine de faţă cu toată lumea. Pentru că eşti snob. Pentru că nu eşti niciodată mulţumit , niciodată nu ţi-a convenit ce am făcut, nu m-ai susţinut până la capăt.Pentru că încerci să îţi împlineşti visele prin mine. Pentru felul în care te uiţi la mine şi mă strângi în braţe. Pentru că ai senzaţia că îţi înghit toate minciunile. Pentru că dacă poţi să îi controlezi pe alţii, ai senzaţia că poţi face asta şi cu mine.Pentru că ai grijă să îmi strici şi ultimele zile de vacanţă.Pentru că nu îmi dai de ales. Pentru că te urăsc în 100 de feluri dintre care 99 sunt legale, dar toate imorale.
Şi acum dispari,bine?!