marți, 25 ianuarie 2011

THE PERFECT GUY

Am avut o discutie interesanta si placuta zilele astea pe mess cu un tip. Unul dintre subiectele pe care le-am discutat a fost "Ce'ti place tie la un baiat, cum vezi tu baiatul perfect pentru tine?" Am zis ca baiatul perfect nu exista, apropierea de perfectiune. Si am insirat ceva de genu'.
Vorbind din punct de vedere fizic:
Mainile, ochii-verzi sau negriii, freza , zambetul, privirea, sa fie inalt, si fara gel in freza lins si dat pe spate gen Banderas sau the best cocalar ever. Chiar nu e nevoie.
OK, acum din punct de vedere moral ar fi:
Sa fie ceva de capul lui, sa fie inteligent, dar nu gen: draga mea, precizez structura razelor soarelui ce se reflecta asupra oglinzii din camera mea de la etaj. OK deci asta nu !!! Sa ma impresioneze, dar nu prin prostie, sa nu fumeze, sa nu minta sa aiba o inima mare, sa iubeasca sincer, sa aiba acea pasiune si senzualitate si focul din launtrul sau, sa ma vad prin ochii lui, sa fie acel gentleman, sa aiba simtu umorului, sa fie romantic, sa ma faca sa zambesc, sa ma imbratiseze asa tare si puternic incat sa-i simt inima cum ii bate tot mai tare, sa nu fie ipocrit, sa nu se laude, sa ma lase sa il laud eu atunci cand este nevoie, sa ma simt aparata, sa imi spuna ca daca sunt cu el n'am de ce sa ma tem, sa nu ma faca sa simt lacrimi pe obraz, sa nu plang de dor. Pentru mine va fi unu intr'un milion. Te astept !