sâmbătă, 29 ianuarie 2011

It burns in my veins

Deşi stau în pat şi mă uit pe pereţi, îmi dau seama că nu văd nimic. De fapt, văd imaginea ta, iar tu nu poţi fi considerat un nimic. Tu eşti cel mai drăguţ, eşti cel mai cel...În minte mi se derulează clipele când alergam prin parc şi râdeam fără să ştim de ce.Dar nu am să spun nimănui felul in care mă priveai sau atunci când mă dezamăgeşti, dar nu contează asta atâta timp cât te am lânga mine. Nu o să spun nici de lucrurile pe care le-am plănuit şi că niciunul nu se va petrece.Nu voi spune că eşti cântecul meu preferat,dar asta nici măcar ţie.Acum strâng în braţe perna.Şi vai! Cât de mult mi-aş dori ca tu să fi acela...Dar şti cum e..Azi te am lângă, mâine nu mai eşti..Şi tot aşa, până ce parfumul tău creează un drum care mă va duce la tine. Şi atunci am să sar în braţele tale şi am să te strâng cu toată puterea mea şi te voi săruta cu toată pasiunea ca să vezi şi tu, măi băiete, cât de mult mi-ai lipsit! Încep să cred că sunt nebună, dar tu acum faci parte din mine. Eşti tot ce mă domină. Şi totuşi te urăsc. Şi şti de ce? Pentru că mereu mă pierd în ochii tăi, pentru că mereu când vreau să îţi reproşez cuvintele îmi rămân în gât, pentru că îmi zâmbeşti ca nimeni altul, pentru că eşti prea atent cu mine. Şi cu toate astea nu-mi pot lua gândul de la tine! Şi ştiu că şi acum ai vrea sa mă ciufuleşti sau să râzi de mine când mă uit in gol sau să ne dăm bobârnace - te-am prins, muhaha!- dar asta într-o zi de vară. Şi o să-mi placă atât de mult, pentru că la tine îmi place tot ce zici şi ce faci. Îmi place când îmi săruţi obrajii şi fruntea, în timp ce îni mângâi părul. Îmi place când îmi iei faţa între palme şi te pierzi în ochii mei.Îmi place când mă săruţi până îmi iei răsuflarea. Îmi place…