sâmbătă, 15 ianuarie 2011

My beautiful country :"> :>

 OK. Tot in 620 eram si dupa ce a plecat.. cam tot la "ora fixa" au intrat in autobuz niste tigani de 15-17 ani si au inceput sa se exprime cum se exprima tigania:> Scuipau, cantau fluierau, zbierau, radeau. stiti si voi., ca doar e specific romanesc. !!! Dupa cateva minute de "mistocarii" cica trebuiau sa coboare si cand sa coboare un tip din autobuz i-a scuipat si i'a dat un pumn de l'a julit (unuia dintre ei). (a fost ceva de genu ca in filmele de actiune_ (asta parca era parodie:)) ) si dupa s-a dus cica "tovarasul" tipului care l-a lovit sa ii bata si el pe "mistocari" Au inceput sa se loveasca rau de tot, apoi dupa.. injuraturi la greu. Si face unu "Mama sa moara copiii mei ce i'am dat. Coae, e nebuni in pana mea. Ii omor sa moara mama x(  suna'l pe briceag (ala cica era unu periculos.. dupa porecla.. cred si eu)" (Au facut asta pentru ca au mai avut tangente cu ei. si am inteles ca i'au mai si scuipat pe aia. ) Adevarul este ca deranjau toata masina dar.. exprimarea asta a lor iti arata in ce tara minunata , frumoasa, linistita, armonizata, implinita, iubitoare, prietenoasa esti :) ( Du-ma Doamne in Dubai :)) Au urcat cei 2 "eroi" si au inceput sa urle si sa se simta mandri si impliniti de puterea si curajul lor versace si ce tari si cool sunt ei ca "au facut liniste" si eu putin speriata, socata si amuzata in acelasi timp de show, am inceput sa aplaud si sa ii zic unuia dintre ei bravoo. (mda) Acum pot spune si eu ca.. ne simtem bine !!:>
 Dupa ce s'au calmat "spiritele" si au coborat eroii de la rasarit , defapt de la coltu' strazii, un tip statea la scaunul paralel cu scaunul meu si a inceput sa zica ceva de genu " ce bine ca le'a facut ce le-au facut" mai pe scurt s'a bagat in seama cu mine. Apoi a inceput sa ma intrebe daca m'am speriat, daca mi-a placut etc. Mi-a cerut voie daca se poate aseza pe scaun langa mine si am zis ca e ok:)) M-a intrebat unde invat . i-am spus.. Miguel de Cervantes.. si fac eu.. Si tu?? in ce clasa esti?? El " a8a" Eu: dar cati ani ai? El:" 20 de ani, da.. am ramas repetent. pai ce, mare chestie. Mai am un prieten care are 28 de ani si este cu mine in clasa. " (ceva de genu mi-a zis) "Vreau sa fac si liceul si o facultate" (pai .. te cred si eu .. facultatea cand o faci.. la 55 de ani ?. ) Am ramas putin gen.. WTF?! dar.. :)) tipu era bine imbracat, arata ok.. putin negru la fatza.. cam tigan.. dar.. totusi. Si am coborat amandoi din 620 , bineinteles mi-a cerut numaru si am zis ca poate ne vedem a doua zi la patinoar. si a zis ca spera mult sa ne intalnim. Da da .. :)) So.. cam asta a fost.. Nu stiu cum o sa cresc eu aici.. Dumnezeu cu mila. stiu ca e bun si ma iubeste si ca o sa fiu bine, dar cu astfel de "fenomene. specimene.. ca altfel nu stiu cum le-as putea spune.. Bai pana la urma e ROMANIA , cum am mai spus si.. e tara mea. dar chiar nu ma simt mandra de asta. si chiar nu ma simt ok in ea si chiar imi doresc sa plec de aici. Pentru ca aici, nu e o viata buna, din punctul meu de vedere, si al multora cred!
 Sincer , imi e si teama sa mai urc in 620.. sa vad de ce mai dau.. :))