marți, 25 ianuarie 2011

ROMANIA, TE IUBESC

 Acum o seara mancam ceva si era TV'u aprins la OBSERVATOR. Culmea se uita tata si am zis sa mananc si dupa sa ma duc la mine in camera.
Si cum datoria lor minunata este sa anunte minunatiile care se petrec, exista, se desfasoara in lumea asta gratioasa, prima stire a fost cum ca un roman a ucis un italian (a avut boala pe el sau ce?) Nu, l-a deranjat "cica" atitudinea adultului pe adolescentul roman si cum este el asa "roman" a dat dovada de roman adevarat si l-a "atacat". OK.. se mai intampla. Urmatoarea  a fost cum ca romanii devin din ce in ce mai agresivi si hoti, se duc si fura peste tot. Oare de ce nu ma mira...
Mancam eu ce mancam si apare Andreea Esca, draga de ea cu inca o stire gen: Romania se face de rusine, romanii sunt priviti urat mai peste tot, romanii se omoara intre ei, romanii se scuipa si fac scandal. LOL. Opreste-te femeie!!! Macar tu sa te opresti, sa-ti taca gura, daca romanii astia nu se stapanesc in a ne injosiiii tara.. Mi-a ramas mancarea in gat si mi-a adus sora-mea un pahar cu apa.. Si cum sa te simti mandru ca esti roman?:)) :| Probabil ca ceilalti se simt si fac toate astea pentru a iesi in evidenta. Nu, asta e specific romanesc. Sincer, m'as simti mai onorata sa stiu ca sunt de origine pakistaneza cu K:> . Sau ca toata viata am trait'o in Atlantic si am facut cu mana Titanicului cand s-a scufundat. Poate candva am sa fac cu mana din avion Romaniei.. !