sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Fericire in cele mai mici cuvinte

Îmi place să mă văd fericită, mai ales atunci când cei din jur mă fac sa par aşa.Atunci când:
1. Râdeţi şi voi cu mine.
2. Îmi daţi îmbrăţişări fără motiv.
3. Ascultaţi melodia mea preferată.
4. Sunteţi de acord cu mine, indiferent de situaţie.
5. Împărţim gumă.
6. Suntem împreună.
7. Ajung să cred că mă cunosc, şi când nu mai vreau să mă schimb.
8. Realizez că zâmbetele sunt fiinţe, şi viaţa îţi zâmbeste mecanic.
9. Ies în ploaie alături de prieteni.Te uzi,alergi ca un copil beat de nebunie, când tu defapt ai băut o bere.
10. Iar durerea e şi ea un mod de a fi fericit. Fericirea nu se exprimă prin lipsa lacrimilor.
11. Îmi doresc să fiu independentă.Şi acum am realizat că asta înseamnă singurătate. Fericirea te face dependent, şi ca orice drog, îţi oferă siguranţa ca ziua de mâine va fi identică... Aceasta dependenţă te învaţă să adormi zâmbind, iar eu sunt dependentă.
Sunt fericită...