marți, 12 iulie 2011

What about now?

For you!

What if our love never went away?

Respir zambete,lacrimi,durere,fericire...vise si dorinte!
Ma întregesc intr-o persoana care nu m-a intrebat niciodata cine sunt!
Înca un pas si poate voi ajunge la tine!
Pâna ajung la usa tu iti vei schimba gandurile si vei face ocolul lumii si vei uita de mine!
Nu o sa stii niciodata felul in care te-am privit in unele clipe.
Cum ma întristeaza când te vad asa , departe si sa nu te pot atinge!Sa nu te ot privi in ochi!
Mi`as dori sa spun ceva dar voi regreta apoi!
Si sa`ti iau toata suferinta  pe care o simti,cand totul te paraseste!

What if it`s lost behind words,we could find?


Uneori mi`as dori sa pot sa te salvez de tot ce te tine de altceva si sa te eliberez,sa poti sa zbori si tu cu petalele unui trandafir printre razele soarelui.
Si sunt atâtea lucruri pe care vreau sa le stii dar numai sunt la fel de sigura de ele in clipele acestea!
Nu ma voi lasa batut pâna nu reusesc sa-mi indeplinesc visele!Crezi ca merita?
Chiar daca dureaza o vesnicie o sa ajung acolo si o sa iti pot vorbi,doar ca sa o auzi!
pentru ca e acum ori niciodata! Totul sau nimic!

Baby,before it`s too late!What about now?


Când îti aud vocea, ascult o melodie ce ma alina cand nu pot zambi.
Se îneaca în suspine cateva gandri nebune!
Esti doar piele si oase iar dincolo de aceasta infatisare esti mai mult de atat.
Nu am ce sa`ti mai iau acum pentru ca tu mi-ai luat tot ce am avut. Jumatate si nimic!Poate doar sentimente iluzionate de aparente!
Orice as face in continuare stiu ca va fi bine! Voi zambi!
Nu pot sa te fac sa te simti mai bine pentru ca tu nu-mi spui ce gandesti cu adevarat,cand nu imi zabesti!
Macar de as gasi raspunsul la unele iluzii te-as putea ajuta sa te ridici!
Sa ma ajute sa înteleg cineva care nu mi-a vorbit niciodata cu adevarat!

It`s not over!But It`s just game!

Daca cazi, te împiedici iar eu te voi astepta!Voi fi langa tine si iti voi da incredere!
O sa te ridic de jos pentru ca vreau sa te vad alergand din nou printre vise si dorinte,printre zambete si amintiri!
Daca îti pierzi încrederea în tine vorbeste-mi! Descarca-te de toti ce tii inchis in tine si elibereaza-te!Te voi intelege!
O sa`ti dau puterea sa`ti revii chiar si cand crezi ca totul e pierdut!
Spune`mi ca nu o sa renunti cand toti vor fi impotriva ta si nu vei exista!
Pentru ca o sa astept daca o sa cazi si iti voi zambi pentru ca sunt numai a ta!
Stii ca o sa fiu acolo pentru tine si te voi insoti! Vei merge mai departe!