miercuri, 13 iulie 2011

My beautiful dream, I loved you.

 Cum este pentru tine sa visezi in fiecare noapte aceeasi persoana.?... nu conteaza neaparat cum, ci felul ca este acolo, prezent in visul tau..
Nu a fost o noapte in care sa nu il visez, si sunt cat se poate de sincera, iar cand ma trezesc.. imi spun..:"Iar"..
Stiu ca odata l'am visat impreuna cu stelele.. :"> n'am cum sa exprim cat de perfect a fost.. fiindca el si stelele mi'au completat tot visul. Ele se adeveresc? Cele rele nu.. oare il visez cu un scop? sau.. amagire.. sau pur si simplu.. nu stiu..
Asta imi demonstreaza mie personal, ca inca mai e acea flacara care imi sclipeste noaptea.. iar in vis totul este permis.
(Vrei nu vrei in vis esti doar al meu, ochii tai sclipesc doar pentru mine, vrei nu vrei in vis ma iubesti) uhh:">
 Dar visul tot vis ramane..