sâmbătă, 9 iulie 2011

Inima dependenta de alta inima..

 O buna prietena mi'a spus: Vrei sa facem schimbi de inimi?"
Iubita... ar fi trebuit sa gandesti mult mai bine la ce ai zis.. De ce vrei tu inima mea? Nu sunt speciala cu nimic.. nu am o inima speciala, am o inima proasta, atata tot. O inima care iubeste repede, si se lasa acaparata de celelalte inimi, vrea sa fie iubita, dar nu toata lumea poate iubi ca ea.. nu ma lasa de cele mai multe ori sa gandesc cu mintea.. e incapatanata. uneori.. imi vine sa o smulg . M'a facut sa plang, stiai Madutsa??.. Si ea a simtit lacrimile si batea tare... a fost un moment in care sa exprim ce simteam.. nu puteam.. decat sa spuna ea.. face lucruri din instinct, doar pentru iubire.. ah , de cate ori am spus ca e o NENOROCITA ca e o PROASTA , la mine nu se gandeste.. Pentru asta vrei tu inima mea?..