marți, 12 iulie 2011

Forgive and forget!

Si parca simt ca zbor,ca numai am niciun rost si totusi simt acest sentiment. Regrete?Ma intelegi, crezi ca stii atat de multe cand defapt nu stii nimic. Nu inteleg de ce si poate cand s-a intamplat aceste lucruri. Privesc cerul aproape plin de nor si incerc sa inteleg pentru ce se lupta stelele Ce rost au ele in lume printre multi, luandu-se de pana pe veci impreuna. Si norii parca rasplata unor greseli, de a fi despartite pentru o vreme. Dar si soarele apare de dupa furtuna cu cate un zambet, cu cate o speranta si o a doua sansa. Ai incercat?Te-ai gandit la asta vreodata. Nu!Nu o face, pentru ca nu merita. Ai dreptate, nimanui nu-i pasa cu adevarat de ceea ce esti. Nu-mi place cine sunt. Dar ma cunosc si imi doresc sa am acepti cum sunt. Poate cu totii merita o doua sansa, dar noi? Crezi ca meritam o a doua sansa dupa toate cate au fost?Au facut parte din viata noastra si sunt confuza. Cele cateva lacrimi care im cad pe acest cuvinte au insemnat ceva. Dar acum sunt nimic ai dreptate. Lumea e diferita si nu ai de unde sti ce are sa se intample. Ma simt ciudat si parca numai am pe nimeni, in care sa am incredere si caruia sa-i spun ce simt, ce se intampla. Poate doar acest randuri, pe care le scriu si le marturisesc si care nu imi vor raspunde niciodata. Mi-e frica de ceea ce are sa urmeze. Si cand va fi adevarat?Atunci ce voi face. Dar nu conteaza, pentru ca nu are de ce sa iti pese, pentru ca m-ai dat la o parte. A-ti facut-o si numai vreau. Acum doar imi amintesc cum a fost si nu-mi explic.Doar gandeste-te. Imi pare rau!pOate pentru multe, cand defapt nu e nimic. Si nu m-am gandit niciodata sa ar fi asa.
As privi stelele o eterniae daca as sti ca ma pot ajuta. Dar o pot face cu adevarat, nu-i asa? Ele au puterea sa schimbe un destin cand nici nu iti dai seama. A fost frumos, poate prea frumos ca sa fie adevarat si sa dureze atat? Nici macar, ceva intreg, nici macar aproape....nimic. Incerc sa-mi sterg lacrimile si sa zambesc. Dar nu pot. As sta acolo langa ele, le-as lua in mana si le-as vorbi, te-as simti in fiecare clipa. Si imi doresc sa stiu! Nu am de ce! Pacat ca nu a contat nimic desi ai zis mereu asta.
                                           Forgive and Forget!
[Iarta fiecare greseala care te-a intristat noaptea si uita orice a fost,because now I`m not exist for you!]