marți, 26 iulie 2011

 Mi s'a facut dor.. Un dor de tot ce'am lasat in urma.. datorita prostiei mele din cap.. si ma cam rascoleste.. si nu ma simt bine, si pur si simplu imi este dor.. Am gresit mult.. prea mult. Prea mi'am ascuns adevarata mea fatza .. adevarata EU.
Acum vad si simt si regret si imi dau seama cat am pierdut.. si ce am pierdut. Sa dau timpul inapoi nu mai am cum.. poate sa indrept unele greseli, sa ma intorc acolo de unde am plecat atunci cand am parasit ce am pierdut.. dar degeaba. Fara niciun rost.. ma amagesc mai tare. Dar continui, si am sa continui mai departe.. stiu ca am sa mai gresesc fiindca asa e firesc, dar macar sa gresesc cu cap.. Stiu doar ca pentru toate astea, voi pretui foarte mult ce mi se va ivii in viitor, pentru a nu sta si atunci cum stau acum.. sa strang dorul in brate..