marți, 21 iunie 2011

Un sincer Multumesc !

 ....Pentru ca sunt persoane care imi ofera din puterea si dragostea lor. Pentru ca au acea lumina in care ma regasesc si nu ma lasa in urma..

Roxana..

   Mytzulina Tha Dulce *** : suferi
Mytzulina Tha Dulce ***: pt. ca speri
Mytzulina Tha Dulce *** : mai mult si mai mult
Mytzulina Tha Dulce *** : si mai mult
Mytzulina Tha Dulce *** : vrei
Mytzulina Tha Dulce *** : tot
Mytzulina Tha Dulce *** : si atunci
Mytzulina Tha Dulce ***: cand nu ti se indeplineste
Mytzulina Tha Dulce *** : simti ca mori
Mytzulina Tha Dulce *** : simti ca nu e dreapta
Mytzulina Tha Dulce *** : viata
Mytzulina Tha Dulce *** : cu tine
Mytzulina Tha Dulce ***: stiu andra cum e

Si nu sunt singura, si stiu ca nu voi fi singura care spera, dar stiu ca am sa fiu una din acei care datorita prietenilor si a vointei sale, merge mai departe si lasa in urma speranta ca il voi avea din nou, stiu ca daca ma voi uita in urma poate am sa zambesc sau nu, dar regret sigur va fi.
Am prieteni, prieteni adevarati si de asta nu ma indoiesc. Nu m'au lasat singura la greu, au stiut sa ma lumineze, sa imi ofere din dragostea lor, si asta pentru mine inseamna inimi valoroase!
Am auzit de atatea ori "Mergi mai departe" da.. merg .. dar singura nu e usor, insa cand vad ca intr'adevar se intereseaza de mine si isi ocupa din timpul sau pentru mine, pentru a'mi deschide ochii si a ma face mai puternica si ma fac sa nu ma simt singura , sa vad ca ei sunt langa mine, atunci .. eu regret de starea pe care am avut'o atata timp.. si ma simt datoare fata de ei. Si inima mea va multumeste. !
Dodo.. o iubesc, ma simt mandra ca imi e prietena si ca face parte din viata si inima mea. Am persoane de calitate langa mine. Pe care nu le pot pierde. Roxana e una din ele. Si nu vreau sa o dezamagesc , stie cat sunt de delasatoare dar m'a invatat sa renunt la ce imi face rau! Si o iubesc si inima mea la fel! E fetita mea scumpa si karatista :)) . Si inca muulte alte inimi!  Pentru mine , imi sunteti modele !
 
   Voi imi umpleti golul!   Va iubesc . Un sincer Multumesc !>:D<