duminică, 19 iunie 2011

One perfect day!

 Am avut o zi perfecta:"> Sexoasa, super! Spun sexoasa pentru ca da, am fost cam preaa sexi toate 3:-? :))
Dodo a fost bestiala normal:)) cand esti cu Dodo si cu Adee' vara mea iubita:)) nu ai cumm sa nu te simti super bine si sa nu razi.:> Acum zic ca Arrrdd in flacaaariX_X:X Dar a meritat, vai si in cate pozitii am incercat sa dorrm, pana la urma am reusit, dar nu imi aduc aminte care a fost:)). Apropo de pozitii. Am preferat mai mult sa stam una pe cealalta decat sa stam pe nisip si pe sezlong. Si face Alexa(Dodo) : "Vreau sa stau pe salon, dati'ne si noua 3" Eu cu Adee' am inceput sa rademmm, pentru ca stiam ca o sa scoata mexicanca noastra vreo perla pe gura:)). Tipu de acolo a ramas gen .. a??:| cateva secunde.. ai am spus noi "Sezlong Dodo:))) "  Ne'am asezat toate sa ne dam cu crema. Daca sunteti curiosi , da , a existat si topless atunci cand ne'am "cremuit".
Am fost la restaurant, am "papat" acolo bun bun , am fost la shopping , credit card no limit, ohh si ne'am dat cu motoru pe apa si cu toot ce se putea.:X Ayayayy ce senzatie =p~ dupa ne'am urcat pe stancile alea, ne'am crezut putin pe Titanic, am si jucat cateva parti acolo:)) .. ok a lipsit varianta masculina pe undeva prin preajma. A fost criza la faza aia.
Dodo: Sari. Yo : nu sar! Dodo: Saarii!!!! Yo: nuuu, Dodo: daca nu sari, o sa fac pe salvamaru'. Si in secunda 2 olalaaaa. Am aterizat in marree. M'am, sacrificat pentru lumea de pe plaja ca stiu de ce e in stare alexa:));
Zice Ade. : Tu vezi ca nu se observa urmele de la bretelele de sutien nu? Yo: Vad.. Dodo: zici lu tati tau ca nu ai facut absolut deloc topless, a fost din cauza vremii si din cauza mea ca nu team dat cu crema pe acolo si sa bronzat asa Yo: "Iti dai seama ca nu are niciun sens ce spui nu? Dodo: incercam sa fiu de ajutor:))) "
Cand sa ma mai dea cu ulei de soare , crema etc, face dodo :Vrei masaj erotic sau normal? Si zic eu: ":)) Peste tot draga, te rog si sa ai mainile fine. (ne place , ne place:)) )
M'am simtit bine si le multumesc pentru asta !>:D<  (vaaai si ce priviriii.. numai noi stim, daa si am invatat sa innnooot, si cum sunt eu desteapta, am sarit de pe umerii lui dodo in apa, si am aterizat cu capu in spatele lui Ade.. am avut un soooc=)) prea penal, am ras o zi intreaga la faza asta..:">Trebuia eu iar sa folosesc capu' meu ca lovituri cu tinta:))
Ne'am jucat volei, au mai venit niste baieti , cateva fete. A fost super:P Am si dansatt:"> m'am si impiedicat vai si cat puteam s arad, Dodo cand se impiedica, se impiedica si intentionat uneori, se ridica asa provocator si sexxy, olalaaA:)) ca atragea priviri, uh si ne vezi pe noi , toate 3 ti'ai fi dorit sa fii si tu acolo !:P pentru ca am facut tot posibilul sa fie o zi perfecta, si am reusit, iar secretul a fost ca toate au venit de la sine si nu ne'am straduit deloc.
Era sa pierdem si trenu' :)) ne'am ratacit putin in Eforie Nord acolo la magazine si toate cele:-"  Yo: urcaa Adee nu pot sa o imping pe dodoo. Yo: push push. (la cat'a "funduletzu' are" :"> si misiune indeplinita, am urcat si in tren fix atunci cand si'a dat drumu la roti si a plecat. Wow cum sunat:)) in fine:"> Alexa dupa ce ca era creola s'a facut tiganca:))

OK si cum sa faci asa...:)) Eram la gara eu Ade si Alexa. Eram toate 3 in sutien fiindca noi cam "ardeam in flacari" Am urcat in tren si trecem pe langa niste "babutze" si face una. "Auziti mamica , dar de ce nu puneti ceva pe voi? ca e lume in tren. Si zice Alexa:"Nu pot ca dupa ce m'am bronzat m'a batut tata cu biciu si nu pot sa port nimic, o sa imi dau si sutienu' mai tarziu jos" Vaai cata rusinnee:)) eu cu Adee eram pe jos.:"> Dupa, poze alandala, :X Si muulte alte intamplari foarte tari si amuzante si memorabile.
 Nu uit ziua asta[-x nu, nu!  sii va iubbeesc >:D< si gata, nu mai zic nimic ca mi se face o pofffttaa.:X The best day ever :"> luvv uu girls. ma' girls;x