vineri, 17 iunie 2011

Now, a memorie

 Astazi.. L'am lasat sa plece.. Eu singura cat pentru doi.. defapt doar 1.. insa matematica mea nu prea a vrut sa accepte doar 1.. Cum aduna matematica inimii mele.. si ce aduna...
 Nu stiu daca a tinut cat am tinut eu la el. Nu stiu daca a ajuns sa ma iubeasca cum am ajuns eu sa il iubesc. Nu stiu daca isi aduce aminte de mine si i se face dor cum mi se face mie. Stiu ca este mai puternic, asta o stiu..
Stiu ca as trece cu vederea tot doar sa il am din nou, si stiu ca el nu ar face asta iar fiindca sentimentele nu sunt de ajuns.. poate nici nu mai sunt sau nu sunt deloc.. Poate ca acum cand scriu ma doare, sau ma simt libera.. sau goala.. Stiu.. iar voi avea de'aface cu inima mea.. iar ma va rani prin sentimente, am sa o fac sa inteleaga ca asa e bine defapt.. dar nu prea stiu cum , caci inimii nu'i poti poruncii...
Chiar nu'mi plac amintirile.. nu suport sa pierd.. Si sunt acele clipe, momente din viata mea cand doream sa tina pana voi inchide ochii. Tot ce stiu este ca nu exagerez. Este o lupta pentru mine acum. Ma lupt cu mintea si inima, sa te eliberez din ele. E ceva sa stii! Ce nu te omoara, te face mai puternic ! Si am sa merg mai departe.  Daca nu vei mai avea tu grija de mine, vor avea altii, daca nu'ti mai vad tie ochii, voi vedea altii..
 Nu am vrut sa se termine! Eram dispusa sa ofer mult mai mult si sa ma predau cu totul.
Nu pot continua iubind fara rost cat pentru amandoi. We were never meant to be together, oare asa e?
When she holds you close
When she pulls you near
When she says the words
You've been needing to hear
I'll wish I was her with those words of mine
To say to you till the end of time.
   
                           Te'am iubit! iar acum renunt la sentimentul asta. Nu stiu daca pentru tine.. Pentru mine, da, fiindca am si eu o inima si nu'i mai pot face atata rau!  


                               Bubu..(M)