sâmbătă, 19 februarie 2011

Pentru voi

 Cat de tare pot insela aparentele. si cat de tare doare dupa... Deci doare, serios. tot ce mi se intampla. poate sunt unele persoane care se bucura ..poate altele inca se gandesc..
N'am sa judec, asta e, dar...chiar am fost ranita de persoane care am crezut ca imi voi cladi o prietenie, o prietenie care sa tina mai mult de 4 ani de zile, o prietenie care sa nu fie doar in preajma liceului, ci sa ma urmeze treptat cu amintiri placute..
M'ati catalogat ca fiind o persoana rea, increzuta, "arfista" , mincinoasa, barfitoare, nepasatoare hmm.. sa mai continui?? Daca ati stii voi ca toate astea sunt opusul.. Dar nu stiti. si nici nu vreti sa aflati. Pacat..
Da, aveti tot dreptul sa dati crezare celui ce va e prieten "vechi" voua si nu mie care sunt "doar fata noua".. Dar de ce sa nu imi acordati o sansa? Va raniti orgoliul de a tine cu raul? Nu va ganditi ca faceti rau? ca imi faceti rau.. dar se pare ca asta se doreste.. sa mi se faca rau. asta e, n'am sa ma bag in viata voastra, am sa raman singura, da, dar macar stiu ca "nu mai deranjez pe nimeni". O sa va para rau.. stiti de ce? pentru ca o sa vedeti mai tarziu persoana din mine, stiti de ce? pentru ca o sa vedeti atunci tot ce acum n'ati vazut.. si m'ati acuzat pe nedrept. care o sa fie sentimentul? REGRETE.
Pacat de inima asta a mea.. nu prea e puternica .. si cedeaza usor, recunosc. ! O sa mai vorbim noi, o sa te iau eu la rost inca o data .. si inca o data.. si...inca odata , inima rea ce esti tu, ce te umpli de sentimente care imi fac rau, in special tie prostuto !! Am sa dialoghez cu tine mai tarziu..