joi, 3 februarie 2011

Cadou de ziua ta! :)

Am sa vin la tine intr-o seara de mai. Sa fie 17. Am sa te iau in brate iar apoi am sa te imping departe de mine. Am sa-ti iau tigara dintre buze din care vei trage insetat, ca din ultima, am sa o sting iar apoi am sa-ti dau alta. Am sa-ti urlu in ureche un soptit “Te iubesc!”, dupa care am te zgarii cu un cutit pe gat. Am sa-ti dau “Buna Seara!” si am sa plec undeva departe. Am sa te sun, ai sa-mi raspunzi si am sa inchid. Am sa ma intorc la tine si-am sa stric tot.. Am sa te musc de gat si-ti va da sangele. Am sa iau o picatura din el si am sa constat ca e dulce. Am sa privesc cum iti pateaza camasa si am sa zambesc. Am sa te droghez cu Cola pana cand vei avea de gand sa renunti sa mai bei asa ceva. Am sa te leg de un scaun si am sa te privesc cum tremuri. Am sa te iau din nou in brate si am sa-ti fur un ultim sarut. Am sa te omor si am sa te invii la loc. Am sa-ti urez un “La multi ani!”, mai mult din obligatie si am sa plec. Iar intr-un final am sa fug in lume si am sa iubesc ziua aceea.