sâmbătă, 5 februarie 2011

Conversatie gen...

Tip: conversatie
Personaje principale: Deea,Andra[euuuuuuuu<] Personaje secundare: Dede,bikerul. Locatie: SkatePark _____________________________________________________________________


Eu: Deea..Il vezi pe tipul ala cu parul mai lung pe bike care vine incoace?
Deea: Da.Ce`i cu el?:-?
Eu:Doamnee.Se holbeazaa la minee incontinuu.Azi.. trecea pe langaa noi.. cand eram la banci.. si tragea o priviree:))
Deea: :)) Da,am observat.

Peste 2 minute,bikerul vine la bowl

. Eu:I`auitel ma:| Acum vine dupa mine?:)))
Deea: Vai de mine:))
Eu:Ia ca acum trece pe aici.:)) Uite ti`am zis:))
Dupa ce s-a dat putin mare,bikerul nostru ia o pauza alaturi de prietenul său langa bowl.
Deea: S-a pus acolo ca sa te vada mai bine:]]
Eu:Mda.. nu ma intereseazaaa..EU IL VREAU PE OCTAAAV!!
Dede:Da de ce nu te bagi ma pe el?
Eu: Eu il vreau pe Octav.. sau in cel mai rau caz pe Satana:]]
Eu: Ia ca ma ridic in picioare..Poate asa nu se mai uita.
Deea: E na.Ia sa vezi ca pana se da in bowl se mai uita de 5 ori.
El intoare capul.
Deea: Eh . ti`am zis?:))))
Eu:Doamneee!!=]]
Deea:Ia ca.. iar se uita..
Eu: Speeer sa nu!!
Deea: 5...4...3...2...1..0=]]]]]
Eu:=]]
Deea:S-a UITAAAT!=))
Bikerul nostru.. lasa bikeul.. si incepe sa danseze dnb.. dupa care se aseaza pe banca de langa noi:)
Deea:Aoleu doamne.
Eu:A gasit un prilej de a sta langa noi.
Deea:Ma nene da asta`i obsedat?
Eu:Nu stiu.Dar daca se mai holbeaza il bat.
  Dede: Dar Andra, tu de ce nu mai esti cu Beni?
Eu:Eh.. il astept pe urmatorul...
Dede: il ai pe banca:>
Eu: NUU!! OCTAV=p~
Deea: Baa dar asta te placee rau:))
Eu: Daca il vad si maine.. ma impusc:)))



___________________________________________

Fuse fuse si se duse..
Dar urmeaza partea a 2a.
See you on the next episode<3