joi, 17 februarie 2011

Dialog cu inima

- Mai ştii? Mai ştii acum 1 an... Mai ştii ce era?
- Am suferit mult atunci. Îmi amintesc. Erai lipsită de curaj. Cum de nu puteai să-i spui că bat pentru el?
- Nu ştiu... Poate că băteai prea tare, ca să pot să-mi găsesc cuvintele, nebuno!
- Se poate.
- Mai ştii când îl vedeam şi tu începeai să tremuri în mine? Ma ştii când ea îmi era prietenă şi nu puteam face nimic să-i despart? Mai ştii că am încercat să fiu şi răutăcioasă? Mai ştii cât de rece vorbea cu mine, încât simţeam cum te frângi în mine? Mai ştii când m-a împins?
- Ştiu doar c-am suferit.
- Mai ştii, totuşi, câtă speranţă aveam?
- Mai ştiu că nu vedeai alte inimi frânte care te vroiau cum îl vroiai tu pe el.
- Îmi amintesc şi eu. Dar când m-a întrebat şi l-am minţit că nu-l iubesc, mai ştii?
- Atunci m-ai rănit, nenorocito! Atunci m-ai trădat! Atunci ai spus cuvinte împotriva mea...
- Dar apoi mi-a părut rău. Am plâns, nu mai ştii?
- Ai plâns, aşa e... şi plângi şi acum.