sâmbătă, 27 octombrie 2012

 Adu-ma , aduna-ma din goliciunea care e fara tine. Arata-mi ca nu m-ai lasa nici daca as fi cea mai neindemanatica, nici daca as tipa cu o ura care'i parca fara sfarsit pentru tot ce e dureros.. Nici daca as crede ca tu nu esti pentru mine, nici daca as fi trista caci nu te simt.
Lipeste-ma si aduna-ma cu fiecare particia la inima ta, bratul tau.. pielea ta. Nu ma lasa sa vad raul, nu ma lasa sa ating alte dorinte fara tine. Adaposteste-ma de ispite impotriva ta, si arata-mi ca tu esti lumina ce incalzeste al meu dor. Ca tu esti al meu dor. Ca nu avem cum sa renuntam unu la celalalt , fiindca inima este aceeasi. Ca ma vrei sa fiu a ta copila si sa te iubesc curat, fara pete  de tradare, inselaciuni, neincredere si nepasare. Pentru totdeauna. Sa fiu frumoasa ta, si mititica ce doar pe tine te are.
Iubeste-ma! Caci azi am zambit din nou din cauza ta. La tine in brate m-as muta, acolo unde am adapostul meu si unde se naste dragostea. Daca am facut ceva impreuna pana acum, a fost sa cladim. Nu face sa daramam parti din noi, sentimente, ce le-am pus cu timpul.. Nu ma lasa sa daram. Doar iubeste-ma !