vineri, 4 mai 2012

Prin ochii vostrii.

Am invatat ce inseamna tradarea, ce inseamna sa tradezi... Am invatat ce inseamna sa gresesti, sa suporti consecinte, am invatat ce inseamna increderea, puterea, slabiciunea sau naivitatea. Ce inseamna prietenia adevarata, minciuna si superficialitatea... Dar cel mai important lucru.. am invatat ca majortatea oamenilor se vor gandi intotdeauna numai la ei... la cum sa se afirme, sa te dea pe tine la o parte, doar ca sa fie singurii care stralucesc. In ciuda acestor lucruri imi merge bine. Si imi merge bine pentru ca oricat ar incerca unii sa ma doboare, eu ma ridic... Oricum... cel mai important este ca stiu ca, indiferent de-mi merge bine sau rau, de sunt fericita sau trista... am pe cineva langa mine care imi va sta alaturi si ma va ajuta asa cum poate. Dar daca acea persoana se va satura in a-mi sta alaturi intr-o buna zi? De aceea mai trebuie sa invat un lucru. Sa fiu independenta!