sâmbătă, 26 mai 2012

God speed your love to me.

 Simt un dor de neexplicat in cuvinte..
Esti indiferent, nu'ti pasa.. parca nici nu m'ai iubit vreodata, dar e decizia ta...
Nu stiu daca cineva ti'a multumit vreodata pentru ca ai primit inima sa langa a ta si ca ai facut'o sa se simta iubita, apreciata, frumoasa, speciala, deosebita, protejata. Eu iti multumesc si raman cu amintirile ce odata au fost cele mai frumoase sentimente. Nu prea imi plac, fiindca imi e greu sa accept deobicei ca pierd ce am mai scump. Nu stiu daca ai simtit defapt ca ma vedeam langa tine mult timp si ca aveam acele visele ca orice fata indragostita de ceva real practic, pentru ca tu pentru mine ai fost real!
Nu stiu ce e mai bine pentru mine acum, caci nu eram in ideea sa ma vad fara tine mai departe. Si aveam atatea planuri, unele de care voiam sa te surprind si aveam sa'ti dau cel mai pretios lucru al meu.. nu stiu daca ai sa intelegi, dar e ceva pentru trup si suflet. Nici nu stiu ce sa simt acum.. stiu ca ar fi trebuit sa te las din mintea mea pentru ca degeaba sper si ma doare.. nici nu stiu de ce sper.. Stiu ca ma trezesc dimineata si intorc privirea caci ma cuprinde dorul si stiu ca nu a fost un vis urat.. iar acum vine noaptea si iar acelasi sentiment o sa'l am dimineata urmatoare, cand altadata adormeam si ma trezeam zambitoare ca am pe cineva care stiu ca era soare in zi si noapte. Doare, sufletul mi'e gol, doare cat imi e de dor, doare ingerul meu.. cine e in locul meu? cine te va iubi mereu? Doar eu ,ingerul meu.
Si ti'am zis eu ca a venit "una" REA la TV si spunea ca asta o sa fie luna despartirilor, iar tu ai inceput sa razi si sa nu iei in seama asta.. si atunci mi'ai oferit siguranta, dar uite ca m'ai desprins dintr'o data.. Si iti multumesc pentru frumosul cadou pe care mi l'ai facut de ziua mea.. cand eu aveam degand sa iti ofer ceva frumos, defapt sa ne oferim, dar asta e iubire, inapoi la mine nu mai am cum sa te aduc, desi stiu ca asta mi'ar face cel mai mult bine, pentru ca te'as fi avut pe tine care esti tot.
Simona cand a aflat a facut ceva de genu cu facebooku, foarte mirata, dar cu o privire trista, iar de mama nu ti mai spun ca ea chiar s'a intristat:)).. Fiindca stia ca langa tine imi e cel mai bine si ma rugase cu o zi inainte sa iti spun sa o mai vizitezi si pe ea dar nahh.(Scorpionul meu). Sa stii ca am avut un feeling rau.. de ceva vreme, si Madalin m'a intrebat ce am si i'am spus ca e senzatia aia cand simti ca esti pe cale sa pierzi pe cineva, iar seara s'a intamplat.. Nu vreau sa dramatizez, dar crede-ma ca imi e greu sa aleg mai departe singura, fara tine. Ma obisnuisem cu ideea ca e mai pretios cum eram eu ca fata langa tine, decat cum eram inainte sa te cunosc si sa intrii in viata mea si chiar imi placea drumul pe care mergeam impreuna.:( (and I know I'm hunger for your touch. You're all I want, you're all I need, you're everything.
Poate ca as fi avut puterea sa te am si sa iubesc eu cat pentru doi, dar doar sa te am. Gandeste'te doar ca pentru mine nu se terminase, dar incerc sa se termine. Poate unele fete vor spune ca iti marturisesc prea multe si ca nu am orgoliu, dar pentru mine iubirea a fost mereu mai presus decat orgoliu, nu sunt puternica in fata celuilalt cand ma lasa fara niciun motiv real.
Nu te mai judec..dar vreau doar sa stii ca nu e corect si ti'am mai spus asta.. sa lasi asa pe cineva care te iubeste din tot sufletul si isi face griji pentru tine, doar pentru ca atunci cand te simti tu rau ma simt si eu rau..
Si ai grija de tine, de mami, de bookie boky , de tati, de buni, si de inima ta ,ca de mine ai avut !
Nu aveam cum sa nu scriu despre tine, caci asta e jurnalul care imi stie toate gandurile, sentimentele, ranile dar si bucuriile, iar tu ai fost fericirea mea.