vineri, 4 mai 2012

Numai tu iubirea mea.

Imi cunosti sufletu'!

Ma vede mica,aiurita, dar a lui iubita!:">
Si sunt asa prinsa in el.. Merita toata dragostea si fericirea din plin, si i'as oferii in fiecare zi tot ce-l face sa zambeasca.
E baiatul dupa care am tanjit,pentru ca imi ofera tot ce am asteptat si sperat.
De multe ori ii pun intrebari pe care mi le zice inima ca sa imi dea frumusetea momentului si speranta. Pentru ca eu cred in el, cred in noi si in iubire.
Pur si simplu vad totul cand il privesc.Ce iubesc cel mai mult este caldura vorbelor, a cuvintelor ,a faptelor si saruturi sincere, imbratisari dese, atentie, zambet sexy... da,da il iubeesc:">
Esti ca din povesti cand ma doresti si ma iubesti:X Viata mea:* !
 Si ma alinta si ma rasfata si ma pupaa si imi arata ca se gandeste la mine si are grija de mine  si se joaca cu mine si ma pastreaza a lui. Si eu vreau sa fiu doar a lui, caci altundeva, langa altcineva nu imi e bine si nu-mi va fii.
   Te iubesc mult, enorm. Mereu!

   And I'll have you here, inside of me, till the end of my days.