marți, 15 mai 2012

Chiar ca mi-au mers gandurile in seara asta, si parca tot nu m'as opri.. desi e trecut de miezul noptii...Maine am o zi plina si trebuie sa vorbesc si cu Amanda. Mi amorr>:D< and I miss you like hell:)). Vai ce as depana acum amintiri cu noi..doar ca nu singura:D:">.. Bine, mi'am adus aminte.. cum ar fi fost sa fiu lesbianca..:-? Mmm.. poate ca ar fi fost diferita chimia aia care-mi place mie, si ah.. devin horny la ora asta.. ofof.. dar totusii:)) stiu ca ai sa citesti si ai sa mareesti ochisorii si o sa zici.. FUCK! :> si crede-ma ca as scrie despre orice subiect, fara jena sau cu vreo inocenta sublima.
Bine, am vorbit cu Deea si mi-a spus ca ce e atat de rau sa fii Bi.. ok.. am ramas.. "a?" :)) Ma induci in eroare femeiee, lasa'mi feminitatea sa domine si sa fie dominata de barbatie. Am fi fost cuplu perfect (eu si deea) stiu stiu, dar nah. nu ma atrage..
Bine, sa'i marturisesc si Alexei ca am visat vampiri acum de curand.. asa vis sa tot ai, mult sange care avea o directie ametitoare si colti ce'ti atingeau si cele mai "intunecate" parti:)).. Stii TVD somethin' like that.. putin mai diferit, ca in orice vis.. si da, era si Damon pe acolo. Mi-ar fi placut sa scriu cate ceva pentru toti care imi urmaresc blog-ul..dar asta ar insemnaceva mai mult decat pot rezista eu acum:">. Maria mi-a spus ca m'am pocait:)) thaa , din moment ce n-am mai iesit, iubire te astept oricand la mine sa iesim la un cico, dar am scoala, am parinti,(nu lua in seama).
Bine gata.. maine ma astept sa'mi cante telefonu intr'una :)):X..
 pupii ca am ramas aici blocata .. Cea mai oarba noapte si cele mai albe vise (visuri ca tot se promoveaza Inna;;) ) >:D<
Te iubesc iubiiii :*