vineri, 1 aprilie 2011

Prietenii neintelese

Te consumi degeaba pentru niste oameni care chiar nu merita ! Nu e nevoie scumpo, ai lucruri mai bune de facut ! NU iti pasa si esti TARE orice s-ar intampla ! Mai bine sterge-ti lacrima de pe obraz si MERGI INAINTE ! La ce nevoie ai de astfel de prieteni care oricum nu te-au inteles niciodata !!! Mereu ai fost diferita de ele cele perfecte, tu cea imperfecta, cea care nu stie cum sa actioneze (in opinia lor ), intotdeauna te-au criticat pe fata sau pe la spate, tu ai fost piaza rea, iar ele intotdeuna au stiut ce au de facut ! Criticati in continuare daca asta va face sa va simtit mai bine fara sa aveti habar de ce e in sufletul meu !Lasati-ma dracului in pace ! Mi-e bine si asa !
Un prieten ADEVARAT e alaturi de tine la BINE si la GREU, nu paraseste scena atunci cand ceva scartaie fara sa anunte !!! Nu ma asteptam la o reactie de genul din partea UNEI persoane, atat..ca de restu si asa...:-J Sunt dezamagita de mine in primu rand pentru ca am crezut in ceva ce NU a existat NICIODATA ! Ai incredere ca va fi bine si FARA, pentru ca Dumnezeu are motivele lui sa ne indeparteze de cineva, El stie ce face ! Inceputul e putin mai greu, dar apoi devine obisnuinta ! Chiar nu vrea sa ma mai gandesc la asta !
Multumesc celor doua prietene foarte bune pentru ca ma intelegeti , aveti INCREDERE , si ma cunoasteti mai bine decat ar putea s-o faca alte persoane ! Stiti EXACT de ce sunt in stare si nu m-ati crede daca as zice la misto ca am facut unele chestii care NU ma caracterizeaza, pe cand daca as zice unor PRESUPUSI PRIETENI ce au impresia ca ma cunosc chiar CRED ! Nu incercati sa negati, am citit asta in privirea voastra cand am facut o faza de genul ! Ma rog nu cred ca va mai amintiti...

P.S Nu imi pasa !!!