sâmbătă, 23 aprilie 2011

Lea....p....s....a

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Când am terminat clasa a 8-a cu media mare

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe mine insami.

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
La ridicat moralul.

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Încapatanarea.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Să ma casatoresc .

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Să muncesc,si sa nu astept de la altii.

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Cand am intrat la liceu.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
 Vecinu'


9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Cand cineva da gauri cu bormasina.

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Cand am intrat la Cervantes

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Un bilet dus-intors singura spre Roma sau Paris.

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Cand am aflat ca cel mai bun prieten al meu pe care il credeam gay nu era gay.

13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
În fata tipilor de-a 12-a.

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
De prea multe ori.

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
Nu cred ca as vrea sa schimb ceva.Am tot ce-mi trebuie,si tot ce am facut pana acum m-a ajutat sa devin ceea ce sunt.

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Cu Dodo.

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Cand am intrat la Biologie si miroseam a tigara si le-am spus tuturor ca doctorii fumasera pe hol.(nu fumez)

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Minciuna.

19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
N-am idee.Sa stie sa ma iubeasca exact asa cum merit.

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
Pachetele de tigari pe care mi le dadea Nanu'.

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe ai mei.

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Tot pe ai mei.

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Viata.

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Un bun prieten.

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
N-am idee.

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Zambet.

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
In beci cu Dodo.

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
„Nu esti ca restul."

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Sunt destui,dar cel mai mult,Dodo si Miu.

30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Pentru binele familiei mele.

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Prietenii.Si ma bucur ca au facut-o.

32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Sa ajung sa cred in mine.

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
La 13 ani.

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Computerul.
35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
M-am sarutat.