miercuri, 27 aprilie 2011

Another special heart!

 Am avut parte de un moment la care nu ma asteptam.. si multumesc pentru asta !
Nu este niciun mister, este foarte clar pentru mine. Sunt persoane deosebite ce respira in jurul meu, dar nu am deschis ochii sa privesc dincolo de aparente..poate nici nu mi s'a dat ocazia pana la un momentdat..

"BaLuTzA incearca sa explorezi mai mult
BaLuTzA®: si mai mult
BaLuTzA  incalca-ti anumite principii
BaLuTzA): nu fii oricine
BaLuTzA): citeste persoanele ca pe niste carti"

La cine ma asteptam cel mai putin, a deschis o mare portita. Dincolo de acea portita se afla inima mea ce detine sentimente pure, speciale, curate, "oameni speciali" ce pentru mine au acea valoare care nu poate fi comparata!
Am sa explorez mai mult domeniul "viata" si mai mult... am sa'mi incalc anumite principii.. nu voi fii oricine, am sa citesc persoanele ca pe niste carti..
imi plac oamenii frumosi,pe dinauntru bineinteles,sinceri ,care-ti zambesc si iti vorbesc pe masura frumusetii de care tocmai vorbeam . Tu esti unul dintre aceia ! Si ma bucur pentru tine, pentru inima ta! Sa ai parte de zambete sincere si sa dai cu piciorul acelor ispite, si ai grija cu ce iti incarci sufletul, tu stii mai bine cum este viata si ce asteptari are de la noi.. si cred in tine, in puterea mintii si a inimii tale ca vei renaste iar si iar, pentru a se face simtit poetul din tine ce era odata,  ce e acum si ce va fi mereu. Si stii ca este acolo , inside your heart ! :P >:D<