miercuri, 20 aprilie 2011

 Da, am sa merg mai departe, am sa trec peste orice profitor, vorba rea, nesinceritate, minciuna.. dar cat? cu mine cum ramane?
Am crezut ca sunt destul de puternica sa trec peste toate astea. dar singura nu e usor, De ce sunteti asa lesinati dupa bani? de ce pur si simplu nu luati valoarea drept o inima. hmm oare sunt de moda veche fiindca iubesc cu inima? oare inima asta a mea greseste? ma raneste? oo da, de prea multe ori m'a ranit pentru ca s'a complicat cu sentimente ce mi'au facut rau. De ce trebuie sa pun suflet in orice? Din cauza ta, nenorocito. ohh inima nepasatoare ce esti. ESTI O PROASTA! de cate ori sa iti mai spun, esti a mea!! stiai? nu trebuie sa imi faci rau.
Tu esti facuta pentru a iubi, a simti.. si...a fi impartita.. hmm.. semn de egoism? nu stiu daca sunt pregatita sa te dau. sau sa mi se ocupe o parte din tine.. ultima data a fost.... prea greu.