joi, 21 octombrie 2010

Tu..Eu si Inima mea..

n-am... nu stiu.. nu-mi pasa.. amalgam de stari ce imi dau tarcoale in ultimul timp..
..N-AM, nu mai am forta necesara pentru a iesi din acest impas si am nevoie de tine, sa minti ca totul va fi bine..niciodata nu e bine pentru mult timp...timp...n-am suficient timp pana la urmatoarea proba de foc si mi-e o frica teribila, desi mi-am pus masca aceea curajoasa.....
NU STIU...nu stiu cat am sa ai rezist asa.. e un joc ce-mi distruge partea umana.. NU VREAU sa uit cum e sa fii om.. sa iubesc , sa rad , sa plang..doamne...
si ce e mai rau,urat meschin e ca NU-MI PASA, nu-mi pasa daca voi depasi aiureala asta ce ma imbata si ma face sa imi pierd toate simturile.. nu-mi pasa daca pleci, daca ramai, daca te voi pierde...
mint.. ma vezi?? vezi cum mint??tu stii ca mint, mi-o spui des..dar imi pasa? iar daca nu-mi pasa de ce imi spui, imi pasa de tine?? iar daca imi pasa de tine, te iubesc?.. cred ca te iubesc..
mi-am luat inima ieri la o discutie sincera....e o nesimtita...si o nebuna...minte,neaga, vrea sa uite...E PROASTA...uita ca tu nu o lasi sa uite!!..privindu-ma in ochi mi-a spus ca nu mai vrea sa plang, ca e pacat...E O PROASTA...de unde lacrimi daca nu cauzate de suprasensibilitatea ei? poate ii e frica sa nu te joci cu ea... dar se  pare ca nu mai tine cont.. nu mai vreau sa dialoghez cu ea...E O PROASTA...
pentru ca-i pasa de tine !!!