miercuri, 27 octombrie 2010

In bucatarieeee:>

 Azi am gatit!!!!!!! da, am gatit. Ce am gatit ? pai am gatit asa...o fripturica foarrte bunaa, o mancarica de cartofi foarte bunaa, o mancare mexicana si o ciorbica foarte bunaa de cartofi si mai multe "chestii" in ea:D:D
Data trecuta cand am incercat sa fac cartofi prajiti i-am uitat pe aragaz si.... stiti continuarea:)) sau , am fost atat de inteligenta ca am pus uleiul dupa ce am pus cartofii in tigaieX_X... ce sa fac si eu..:D se mai intampla. Deobicei nu imi iese tot ce imi propun sa fac cand gatesc, dar acum pot spune ca mi-a iesit totul foarte deliciosss maaa =p~ Si m-am gandit sa fac si o prajitura.. cu astea cred ca e mai complicat pentru mine. Ooo dar acum cateva saptamani am facut o negresa si in loc de zahar am pus sare :| vai...deci a fost..:D:D am dat-o unui caine sa manance , nici nu vreau sa ma gandesc la saracul animal.. Buga stie povestea, cica a prins superputeri cainele..asa isi imagina el...de la prajitura mea..deci e clar. dar ce saa faccc si euu, fetita micaaa :"> nu stiu ce ma fac cand m'oi marita .... ayayayyy:))) eh...o sa fie bine;;) :> . Ma duc sa vad daca reusesc sa creez o prajitura "normala" si gustoasa!! Vrei si tu??;;) (fa-ti analizele mai intai) spre binele tuturora :D !!!!!! >:D< :))