vineri, 29 octombrie 2010

 Si cand imi aduc aminte ca am fost si eu odata la 11 ani si aveam emotiile alea pentru un baiat ( nu ca acum nu le-as mai avea:))..) si roseam toata , iar zambetul meu ma dadea de gol mereu... fluturasii aia din stomac care ma strangeau in burtica si imi taia respiratia... Teama, emotia, dar si dorinta primului sarut...
Ahh si ce  "fata maare" ma simt cand ma intreaba Simona tot felul de chestii privind subiectul asta... Gen..".. as vrea sa fiu cu el, dar nu stiu cum se saruta.." "azi iar mi-a zambit" "mi-a zis X ca ma place.." si etc.. Ma incanta faptul ca stiu ce sa ii spun si ca ii pot da incredere in sine. Sentimentele astea pentru orice copil de varsta asta sunt importante..cele mai importante, fiindca inveti sa simti.. o sa apara si dezamagirea dar trebuie sa treci prin toate.