miercuri, 11 iunie 2014

  Eu iti multumesc tie pentru ca mi-ai dat sa gust din fericire. Chiar am gustat si am simtit implinire, iubire.. Si sunt recunoscatoare pentru asta, orice fata are nevoia sa simta ce am simtit eu cu tine si langa tine.
   Sunt lucruri peste care nu poti trece.Poti ierta, cum si tu ai facut la randul tau , cum si eu am facut, dar sunt semne, sunt cicatrici, ce niciodata nu se vor vindeca, chiar daca tu spui ca iubirea sterge tot raul situatia noastra nu ne prea permite. Eu astept , sa stii, acel moment pentru a alege singura, fara a mai comenta cineva, fara a mai contribui la "fericirea" mea.
 Tu, dorul meu atat de tare ma chinui uneori.. dar ochii mei mereu zambesc cand isi amintesc de tine..
Sunt constienta ca nimeni nu va fii de acord cu fericirea noastra.. Stii si tu asta si iti marturisesc ca eu langa tine chiar am trait si am fost fericita.. Si acum te am in ochii mei cum ma alinti si-mi spui ca sunt frumoasa, si cea mai importanta din lume pentru tine.. si eu iti cer sa astepti acum.. cum sa fiu atat de egoista .. de rea.. sa chinui sufletele atat.. sa nu te las liber .,doar pentru ca sper eu mai incolo... nu ma certa dar nu stiu ce solutie.. Mi a expirat cartela de vodafone stii.. si cand am vorbit iar despre "fericirea mea".. nu sunt sanse..
Imi pare rau ca am stricat tot.. si ca n-am fost demna de tine.. Mereu am sa te regasesc numai in lucrurile frumoase ,, acolo voi stii ca sunt doi ochi verzi si doua maini puternice care mi au intrat in suflet si inima si mi au aromat viata..