luni, 26 noiembrie 2012

Candva.. Am tipat si am sarit in sus de fericire.. Am trait din dragoste.. Am iertat greseli de neiertat.. ! Am facut multe lucruri din impuls.. Am fost deceptionata de persoane care credeam ca nu vor face asta niciodata ! Am luat in brate pentru a proteja.. Am zambit atunci cand inima imi plangea.. Am facut juraminte eterne.. Am plans ascultand muzica si privind fotografii.. Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce.. Am fost indragostita de un suras.. Am furat sarutari.. Am confundat sentimente.. S-a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe.. ;) Am incercat sa uit anumite persoane si am descoperit ca e foarte greu sa uiti.. M-am simtit singura intre o mie de persoane.. Doar pentru ca imi lipsea o singura persoana.. Mi-a fost frica de intuneric.. Am tremurat de nervi.. Am tzipat de fericire.. Am fost indragostita crezand k va fi pentru totdeauna.. !....Nimeni nu ma cunoaste cu adevarat.Tot ce stiti sunt doar aparentele.Nu faceti altce
va decat sa judecati dupa aspectul fizic si nu vreti sa vedeti decat ceea ce va convine.Analizati superficial si apoi va dati cu parerea si credeti ca puteti profita.Cand rad nu inseamna si ca mi-e bine..la fel..cand plang..nu inseamna ca imi merge rau.Daca sunt zile cand ma prefac ca nu vad minciunile..si cred anumite cuvinte..o fac ori din dragoste ori din indiferenta.Chiar daca ma intorc intr-un anumit loc sau la o anumita persoana..cu siguranta am ceva de castigat si in plus am motivele mele pentru care fac asta.Au fost momente cand am plans..dar mi-am dat seama ca nu trebuie sa regret nimic. Esecurile ne si coboara dar ne si inalta.Indiferent cat de rau s-ar comporta si cat de reci ar fi anumite persoane..eu raman la fel...buna.Asa e firea mea..Viata merge inainte si eu la fel.Si inca ceva..un om nu se schimba niciodata.Doar isi dezvolta anumite calitati sau defecte.