marți, 13 noiembrie 2012

# 11 întrebări de la Ana.


1. Îţi place ploaia ?
De fapt, iubesc ploaia. Nu e niciun alt fenomen al naturii care să mă facă mai fericită.

2. Care este numele primei iubiri ?
Andrei.

3. Ce lucruri îţi plac ? Ce lucruri nu îţi plac ?
Îmi place muzica,dansul, plimbările, ploaia, cărţile, spaniola ... Îmi displac orele de mate şi chimie, zilele caniculare, situaţiile în care sunt nevoită şi nu vreau, despărţirile, etc.

4. Care este trupa ta preferată ? 
Greu de spus. The script, Train, Hurts, Scorpionos, Red Hot Chili Peppers, Aerosmith, Bon Jovi, Reik,  şi tot aşa ...

5. Un lucru care ţi-a marcat viaţa ?
Uită-te la întrebarea 2.   [Dar acum nu mai inseamna nimic, nu mai are cum, efectul a fost atunci puternic]

6. Care este cartea ta preferată ?
Greu de ales. . Mi-a plăcut mult Enigma Otiliei şi Invitaţie la vals, Moş Goriot şi încerc să mă opresc, deşi e cam greu.

7. Când îţi place cel mai mult să te uiţi la cer ?
La apus.

8. Ce îţi inspiră luna într-o seară răcoroasă de vară ?
Nostalgie. 

9. Dacă într-o seară ploioasă de toamnă ţi-aş cere să mă primeşti la tine, ai face-o?
Probabil că da.

10. Un lucru frumos care ţi s-a întâmplat ?
Au fost sute, mii, dar cel mai frumos ?Face parte din viata mea, visele mele si inima mea.

11. Te-am plictisit ?
Deloc chiar.