miercuri, 18 iulie 2012

Don't let the silence do the talking

Spune-mi te rog ce însemn pentru tine. Sunt doar o altă păpusa din mâinile tale, sau faţa pe care vrei să o vezi când te trezeşti in fiecare dimineaţa ? Sunt cafeaua cu lapte fără care nu te poţi trezi din pat dimineaţa sau o simplă cafea pe care o bei cu prietenii când eşti în oraş ? Sunt o casa veche în care îţi verşi amintirile sau casa nouă de langa blocul tău? Sunt miros de Crăciun, sau ramură de măr abia înflorit? Sunt dor de mare şi viaţă sau furtună şi vânt? Ciocolată cu lapte sau cacao amară aruncată pe o felie de pâine? Faţa de pernă aspra sau eşarfa moale de caşmir? Sunt o veche prietenă, copil, iubita sau amantă? Ştiu că te sperii, că te-am făcut curios, că nu ştii de ce te întreb aceste lucruri . Mai ştiu că acum te uiţi ciudat în jur şi te întrebi ce m-a apucat. Sunt mică, dar ştiu ce vreau. De aia te-ntreb: Tu ce vrei? Ce vrei de la mine ? Vrei să-mi ţii sufletul în palme? Să mă faci praf şi să mă arunci în vânt? Vrei să mă urci până la stele, să-mi arăţi lumea? Când ai să te hotărăşti, să mă anunţi.