miercuri, 18 iulie 2012

1.Îmi poţi spune: Andra
2Dacă aş fi un personaj de carte, aş fi: Rose 
3 Melodia mea preferată este: I'd die for you
 4Ziua preferată a săptămânii pentru mine: Sâmbăta
 5Îmi e dor de: Implinire
6Dintre actorii din întreaga lume, azi îl plac pe: Johnny Depp.
 7Urăsc şcoala/facultatea pentru că: îmi ocupă prea mult timp.
 8.Îmi place şcoala/facultatea pentru că: îmi petrec timpul cu persoanele dragi.
 9Partea preferată a zilei pentru mine e: Amurgul.
 10Vampiri,vârcolaci,fantome sau extratereştri: Vampiri
 11Mi-ar plăcea să locuiesc: în apropierea unui lac.
 12Azi sunt fericită pentru că: L'am simtit iar si il cunosc tot mai mult
13A fost un coşmar să văd: teza la mate
14Aş vrea să lucrez în domeniul : Iubire
15Mi-ar plăcea să existe:Iubire pentru fiecare
.16Daca aş avea o putere ar fi: telepatia
 17Îmi place numele: Sophie.
18 Cred că prietenii adevăraţi sunt cei care: te iubesc cu adevărat şi te acceptă aşa cum eşti.
19 Citatul meu preferat: Till the end of time.
20Cred că cel mai frumos sentiment e: dragostea.
 21Aş vrea să pot : vedea dincolo de vorbele tale
22Viaţa e frumoasa pentru că : îţi oferă lucruri bune, atunci când te aştepţi mai puţin.
 23Planul meu secret e să : Îmi petrec vacanţa de iarnă uitându-mă la filme siropoase.
24 Îmi plac serialele: Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars.
25 Vreau să-ţi spun că : I'm done here