miercuri, 18 iulie 2012

Imaginatie la miez de noapte (cu efect)

 Si e vara, si e vara mea!
Hai sa mergem pana la mare si sa venim inapoi fara incaltaminte in picioare, sa ne descaltam si sa alergam pe langa mal si valuri si sa'mi adori rasul de copil simpatic.  sa iti ofer vraja verii .Sa iti pun mana la ochi, sa te sarut delicat, apasat si sa te musc , apoi sa fug de tine. Sa ma alergi si sa ma prefac ca m'am impedicat iar apoi sa "te impiedici" si tu peste mine si sa'mi furi sarutul de mai devreme. Sa venim inapoi in oras, si sa mancam o pizza, apoi sa;ti fur ultima felie, ca sa ti'o dau eu sa papi, sa ma privesti in ochi si sa ma intimidezi, apoi sa fug de tine, si sa ma alergi. Sa mergem in Tineretului ca e apa mai curata si sa facem o baie, in stilul meu, sa'ti iau hainele dupa aceea, si sa ti le pun in pom, iar ca sa ti le dau , trebuie sa'mi iei cateva corcoduse, si o floare. Sa te fac sa'mi strigi numele cat de tare poti, sa te aprind pentru ca doar te sarut, atat de tare incat nu;ti vei da seama ca am sa te arunc din nou in lac. Sa'ti cant "I believe I can fly" , iar tu sa canti impreuna cu mine. Sa ma faci fericita pentru simplu fapt ca esti cu mine , langa mine, ca ma lasi sa'mi pun capul pe pieptul tau si sa'mi inchid ochii lasandu'ma sa visez la ceva REAL , la noi. Sa'mi spui ca exista un NOI. Sa ma iei de mana si sa mergem fara sa ne uitam in spate, doar razand si zambind pentru ca e vara.