joi, 16 februarie 2012

Sentimente.

 Niciodata nu voi avea destul timp sa'ti redau in cuvinte tot ce simt pentru tine.
   iubire
     pasiune
       dorinta...
tot ce stiu e ca voi incerca sa fac mereu mai mult decat e posibil, pentru a te pastra aici in inima mea. Voi fi intotdeauna aici sa te iubesc, voi pretui intotdeauna caldura zambetului tau si fericirea inimii tale. Voi incerca intotdeauna sa gasesc cuvinte sa'ti multumesc pentru ca ai umplut viata mea cu vise devenite realitate si amintiri frumoase...
TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu si ce'mi sopteste inima cand sunt cu tine.
TE IUBESC pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea nu o taverna, ci un templu...
Cu tine am descoperit acea fericire care imi lipsea. Fericiea care ma face sa simt ca traiesc cu adevarat esti TU.
TU dimineata
   TU cand ma alinti
      TU cand ma atingi..
Implinirea si fericirea au venit odata cu tine.. Si daca tu n'ai fi, n'as mai fi nici eu, pentru ca eu.. Traiesc prin tine fiecare clipa a vietii si o voi trai till the end of time. 
                                           Te iubesc.