joi, 2 februarie 2012

Din cauza voastra:*!

Roxxii mea--: iubita mea ... esti iubita din mai multe parti ..
Roxxii mea --: adica eu , billi , parintii bunicii ..
Roxxii mea --: ai toata iubirea de care ai nevoie si de la care ai nevoie
Roxxii mea --: trebuie sa te simti mandra
Roxxii mea --: fiindca esti o persoana.. prea placuta ... bai toti te plac .. faci tu ce faci si esti placuta de toti pe unde te duci faci o impresie buna .. si datorita mamei tale .. si mai mult de tine .. eu , adica noi ii multumim ei
Roxxii mea --: si tie..
Roxxii mea --: pentru ca noi chiar te iubim
Roxxii mea --: te pup .. si te ador
Roxxii mea --: :X

                                     (Stii... pot sa'ti ofer mii de multumiri , dar faptul ca ma apreciezi ca persoana pentru ceea ce sunt, asta ma face sa ofer fapte adevarate, sa vezi ca acea caracterizare pe care mi'o faci mie , este pentru tine. si sunt asa datorita tie si persoanelor care ma fac sa mi arat calitatile, fiindca asta meritati. Cum am mai spus defectele sunt pentru lumea intreaga , iar calitatile sunt pentru alesi. Ti'am spus si azi ca nu ma asteptam prea devreme sa gasesc prietenii Adevarate in viata de liceu dar am gasit, iar eu iti sunt datoare tie cu tot ce mi'am dorit pana acum.. Si vreau sa 'ti spun ca ce apreciez cel mai mult la tine, iubita mea, este ca tu poti sa fii doar pentru o persoana, sa fii acolo langa ea mereu, si mi'ai demonstrat asta.. Am cele mai frumoase daruri, O prietena ca tine si un iubit ca el intr'un milion.!)