marți, 7 februarie 2012

Deep in love

 Te iubesc. Mult. O zic din toata inima mea care e la tine si-mi sopteste atat de tare ca nu mai poate de dragu tau si toata dragostea pe care ti-o poarta. Si nu ti'as mai da drumul niciodata, caci nu prea ma vad fara tine..
Esti toata viata mea si sunt cea mai norocoasa fata ca te am si pot sa te iubesc, si ma iubesti..
Motive de ce te iubesc;;):
-Am zis ca esti toata viata mea
-Tot ce ma inconjoara
- Esti gandu meu in noapte
-Dimineata
-Zi
-Seara
-Ca ma strangi in brate, ma tii in brate,pur si simplu si inchid ochii si te ador
 -Imi dai toata siguranta de care am nevoie.
-Pentru toate zilele in care iesim si nu mai vreau sa plec de langa tine.
-Pentru ca esti inspiratia mea in tot ce vreau sa fac frumos si bun
-Pentru tot ce esti tu ca baiat si iubit al meu
-Pentru ca iti pasa de mine
-Pentru ca sunt fata ta si ma tratezi ca pe o printesa
-Pentru ca sunt printesa ta
-Pentru ca nu esti ca toti
-Pentru ca nu toti pot fii ca tine
-Pentru ca ma vezi frumoasa indiferent de cum arat oricand
-Pentru mesajele pe care le vad dimineata de la tine si imi vine sa te sarrut prin telefon
-Pentru ca pot vorbi cu tine orice 
-Pentru ca ai o familie minunata
-Pentru ca imi dai vise si sperante adevarate
-Pentru ca nu te uiti in spate cand trece o alta fata pe langa tine dupa care s'ar uita toti baietii
-Pentru ca nu vreau sa te schimbi niciodata.
-Pentru ca esti cel mai dragut, tandru si senzual baiat
-Stii sa ma faci sa ma simt speciala.
You're the reason why.~!!!
    (Multumesc pentru ca ma faci fericita!)

                                 Always be by your side.<3