luni, 2 ianuarie 2012

Inimi adevarate de dragoste

Ea: « Multumesc pentru trandafiri! Sunt foarte frumosi. :X »
El: « Ma bucur ca iti plac. ^^ »
Ea: « E prima oara cand cineva imi aduce flori. Intotdeauna mi-am dorit. Sunt emotionata.. Sincer iti multumesc. »
El: « Cand m-ai sunat si mi-ai zis ca esti trista m-am gandit ca o floare te-ar putea inveseli. Nu te cunosc de mult dar mi-am dat seama ca iti plac lucrurile marunte. »
Ea: « Da, intr-adevar.. »

Erau la ea in camera. O camera micuta, simpla, dar primitoare. Era cald. Ea era imbracata in pijamale verzi. Se cunosteau doar de o luna, dar tineau foarte mult unul la celalalt. Pe langa faptul ca erau iubiti, erau foarte buni prieteni. Stiind ca isi va petrece noaptea la ea, el isi adusese pijamaua verde. Verdele era culoarea ei preferata. Se urca in pat langa ea si o ia de mana.

El: « Ce ai patit? »
Ea: « Nu stiu.. Ma simteam singura. Probabil e o melancolie de toamna. Dar acum ca ai venit ma simt deja mai bine.. Simt nevoia sa vorbesc si sa ma tina cineva strans in brate. »
El: « Micuta mea rasfatata.. :* »

El ii cuprinde fata intre palme si o saruta pe frunte. Apoi o strange in brate.

Ea: « Sunt foarte norocoasa ca te am. E cel mai frumos lucru sa te simti iubita si alintata. Nu orice om care e trist are pe cineva care sa vina sa il imbratiseze.. Iti multumesc. »

Ea statea ghemuita cu capul pe pieptul lui. El se juca cu degetele prin parul ei.

Ea: « Daca intr-o zi o sa dispari? Pe mine cui ai sa ma lasi? Nu as sti ce sa fac fara tine. »

El zambeste si o saruta copilareste pe varful nasului.

El: « Te iubesc ma copilule. Mult de tot. Nu o sa plec nicaieri fara tine. Uite, chiar daca era un secret si voiam sa iti fac o surpriza, o sa iti spun, ca sa te mai inveselesti. Peste o saptamana o sa plecam la Paris pentru cateva zile. O sa fie prima noastra calatorie impreuna.

Ea se agata de gatul lui fericita.

Ea: « Nu am cuvinte sa-mi exprim bucuria. Noi doi.. Paris.. nu e un vis? »
El: « Nu. Viata in sine e un vis atunci cand iubesti. »
Ea: « Mie mi-e somn. Tie nu? »
El: « Nu. Dar hai sa ne bagam in pat. Dormi linistita. Imi place sa te privesc cum dormi. Esti atat de frumoasa.. ^^ . »
Ea: « Noapte buna ^^ . »
El: « Noapte buna. ♥ »

Ea se ghemuieste la el in brate si adoarme. El ii vegheaza ceva timp somnul. Noapte buna